XP (sp2) crasht voordat hij in welkom scherm komt

Status
Niet open voor verdere reacties.

rogerdehaan

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Hallo,

Na een update van AVG crashte de voor het welkom scherm. Hij viel terug in het scherm met de verschillende opties om op te starten.
Helaas werkte de veilige modus ook niet.
via de windows cd reparatie uitgevoerd
fixboot uitgevoerd
fixmbr uitgevoerd
CHkdsk /r /p uitgevoerd ging zeer traag. hij was bij 71% en sprong toen weer terug naar 50% en uit eindelijk 100%

Helaas crashte weer het voor het welkom scherm Hij viel terug in het scherm met de verschillende opties om op te starten.
Windows herinstallatie uit gevoerd. en noch crasht hij echter veilige modus werkt!
nieuw gebruikersprofiel aangemaakt in veilige modus. crasht bij normale opstart.
in veilige modus ccleaner gedraaid heel veel fouten verwijderd. crasht bij normale opstart.
In veilige modus heb ik de scan van avg uitgevoerd. crasht bij normale opstart.

Hoe nu verder?

Laatst bewerkt:
1S6000086.jpg1S6000087.jpg

Gelukkig geen last meer van BSOD de fout code was 0x00007B als ik me goed herinner

logboek van de laatste dag
toepassing zie fot
systeem zie foto
beveiliging en ie is leeg

Is het de bedoeling dat ik dit programma installeer?
WhoCrashed 4.02
Comprehensible crash dump analysis tool
for Windows 8/7/Vista/XP/2012/2008/2003 (x86 and x64)

Laatst bewerkt:
Werk je pc eens bij met alle updates!

Je hebt het nog over SP2!

Die code is van een schijf probleem en je hebt al een chkdsk /r uitgevoerd en voor de rest zie ik ook alleen daarover in de logboeken een probleem al die andere dingen zijn waarschuwingen.

En WhoCrahed dien je idd te installeren voor een crashlog.

Sp3 download, kun je gewoon gebruiken.
http://www.microsoft.com/nl-nl/download/details.aspx?id=24
Heb je daarna via de updates nog een hele lijst te doen.

Ik heb sp3 gedraaid. na de herstart kreeg ik het welkom scherm en heb ik als gebruiker ingelogd. Yes het werkt weer gewoon.

Bij het afsluiten kreeg ik een melding dat Rabo of Robo niet wilde afsluiten (sorry weet het niet meer precies). deze heb ik geforceerd afgesloten.
Toe ik opnieuw opstartte crashte hij voor het welkom scherm zonder foutcode en kwam ik in het scherm dat je krijgt als je foutief heb afgesloten. Balen!
deze fout blijf ik houden bij het opstarten. veilige modes werkt

1S6000089.jpgMalwarebytes Anti-Malware heeft vijf infectie gevonden.
Helaas kan hij ze niet verwijderen omdat de pc crasht in gewone modus ?? hoe verder?

ik draai nu GMer en krijg de melding. hoe nu verder?

1S6000090.jpg1S6000091.jpg

1S6000092.jpg

Na een tijdje ging hij weer opstarten... maar hij komt niet verder meer dan Drive 0 not found
strike F1 to continue

volgens mij is het nu echt over

Laatst bewerkt door een moderator:
Start weer op met de XP cd en voer nog eens een chkdsk /r uit in de repairconsole, geen andere parameters gebruiken.

En nog steeds problemen?

En in veilige modus niet?
Mbam kun je ook daar draaien overigens.

Bedankt voor de hulp. ik heb een nieuwe harde schijf geplaatst en opnieuw geïnstalleerd

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan