XP/SP2 slipstreamen inclusief proggies?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Ik ben nu al een tijdje aan het kijken en surfen om DE mogelijkheid te vinden om dus een XP prof te slipstreamen met SP2 tot een "nieuwe" install CD, echter, ik zoek een mogelijkheid om dus proggies te intergreren die na de install van XP automatisch meeinstalled worden.

Hoe, wie, wat waar?

Iemand ervaring daarmee en genegen mij op weg te helpen?

Bijv. dank,

:thumb:

Bedoel je software dat meegeinstalleerd word tijdens de setup? Is het op 1 en dezelfde machine ?

Ja, ik bedoel dus dat ik bijvoorbeeld email/browsers meeinstall, compressie, brand, etc. etc. meepak die auto installed worden.

Ik heb een oude XP hier liggen die dat zo ook heeft, ooit gevonden ergens via usenet, en die installed met daarna diverse proggies.....

En ja, zover ik je begrijp, op dezelfde machine!

Dan kan je toch gewoon een schone installatie maken, softwre installeren wat je erop wil hebben, drivers e.d., en dan een image maken met norton ghost ?

Dat is dus precies zoals ik het nu doe....maar ik wil het dus voortaan geheel automatiseren, en ik weet dus dat het kan, maar wil ook weten hoe je dat technisch doet.....

Ik heb het voorbeeld van hoe dat kan liggen.....en wil nu zelf zo een CD maken.:thumb:

en anders de zoekfunctie van het forum gebruiken.....
type daar slipstream in en je ziet veel.....

Dit heb ik een hele tijd geleden al gedaan en lukte ook goed, het nadeel is dat iedere keer ik wat wil installeren (nadat ik windows met die sp2 had geinstalleerd) er wordt gevraagd naar de cd met service pack 2

Ff wat duidelijker:

Cd met sp2 geïnstalleerd en dat ging allemaal goed, windows draait mooi.
Kom ik bv met nero dan werd er steeds gevraagd naar de sp2 cd en dat kon ik dan wel negeren maar toch, heel vervelend steeds die vraag voor sp 2 voor ieder programma dat ik op de pc wou installeren

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan