XP SP2 start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

rwin50

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
48
hoi,
------------------------
P4, 2,8GHZ
1024MB
2 X harde schijf maxtor 7200 RPM (160 Gb+200GB)
RADEON 9800
-------------------------

ik loop tegen een vreemd probleem aan waar ik niet uit kom.
Na upgraden van XP SP1 naar SP2 blijft de pc hangen bij het opstartscherm van XP (de blauwe balk blijft hangen). Ik kreeg dit niet opgelost, waarna ik een herstelpunt heb teruggenomen.

Laatst is mijn harde schijf gecrashed en heb ik een nieuwe harde schijf gekocht. geinstalleerd en als master gemaakt.

Windows Corporate Edition SP2 als boot gebruikt. Schijf laten formateren en XP geinstalleerd. Wederom het niet opstarten van Windows.

Waar kan dit aan liggen?
Tijdens het opstarten krijg ik wel een BIOS melding, die ik nu niet even bij hand hebt, zou dat hier mee te maken hebben?

Ik draai nu weer met een oude XP maar zou graag SP2 willen gebruiken.

Indien verder informatie benodigd is hoor ik dat graag.

alvast bedankt voor de moeite.
 
ik heb precies het zelfde probleem gehad mijn harde schijf is ook gecrashd ook nieuwe inlaten plaatsen bij mij is net nu zo ver opgelost ik denk dat het er door komt om sp2 te downloaden ik heb hem besteld bij microsoft dat beveelde de hulplijn aan ik kan nu weer normaal computeren maar mijn vader denkt dat het door downloaden komt maar nu ik jouw bericht lees weet ik zeker van niet

toch bedankt eigenlijk

gr. frank
 
ik kan me niet voorstellen dat het door het downloaden komt. Namelijk omdat ik hem zelf ook heb gedownload.
 
XP2 vanaf cd proberen te installeren met wederom een schone schijf. Eerst XP geinstalleerd en hierna de cd.Helaas mijn de blauwe balk gaat nu iets meer naar rechts, maar doet vrij weinig meer hierna. :(

Ga zo meteen de link eens proberen.
Resultaat laat ik weten.
 
ok maar gebruik jij nu een andere computer ?
wat voor een computer heb je bedoel waar je hem gekocht hebt ik kan wel even dan info zoeken..

gr. computerfrank
 
na een x-tal nieuwe installaties van XP. is het eindelijk gelukt met een andere key.:confused:

Bedankt voor de hulp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan