xp sp2 + website = groooooot probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorg duitsman

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
beste iedereen,

Groot probleem na installatie sp2. Ik ben webmaster van :

http://www.vanmaerlant.sghetplein.nl/indexvml.html

Nu zijn er op deze site ook powerpoint presentaties te vinden van ouderavonden. voordat iemand sp2 geinstalleerd had kon je klikken op : Actueel --> ouderavonden en dan op een presentatie die je wilde zien.
Deze werd dan ook mooi geladen .

iemand die sp2 heeft geinstalleerd en de powerpoint presentaties probeerd te openen krijgt het scherm
"kan pagina niet vinden" Na het klikken op vernieuwen komt ie dan toch in beeld

Hoe kan ik er voor zorgen dat je niet op refresh hoeft te klikken voordat de pp presentaties worden geladen.

alvast bedankt

Ik heb even gekeken op de site, en ik heb nergens geen last van, ik heb ook SP2 geinstalleerd, mischien kan het liggan aan de computer die je gebruikt, of het netwerk waarin je zit (beveiliging). wat je ook kunt proberen is de firewall die in xp zit eens uit te zetten, mischien dat dat de oorzaak is

Werkt bij mij ook niet. Ook SP2 erop....maar weet niet of het daar aan ligt.

oplossing>>>>>

Dit is de oplossing:

Het heeft niets met de firewall te maken. Maar doe het volgende .

als je de pp presentatie probeerd te openen krijg je de melding pagina niet goevonden. Klik nu op vernieuwen.

je krijgt nu een scherm te zien waarin je kunt kiezen opslaan openen.
Daar onder kun je uitvinken: altijd waarschuwen...........

Als je dat vinkje uitzet kun je altijd pp presentaties van het net halen.

Het probleem blijft natuurlijk de eerste keer wel bestaan. helaas

Ik heb zelf ook meteen even naar powerpoint gekeken, daar ik deze na de installatie van SP2 nog niet gebruikt heb. Heb geen problemen met het openen hiervan. Welke versie van powerpoint heb je erop zitten. Als je er een oudere versie op hebt zitten, misschien dat je daarvoor dan een update zou moeten ophalen.

Heeft volgens mij niks met een update te maken(?) maar is eerder een bug in SP2 (?) als ik een html bestand in een programma van de map 'programm files' wil openen krijg ik sindsdien die melding ook steevast en als ik dat negeer of annuleer komt die pagina prachtig in beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan