Xp SP3 firewall staat uit,geen internet en usb poort werkt ook niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

POWERDOME

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2004
Veel problemen,iets opgelopen denk ik,wil via USB stick wat tooltjes installeren lukt niet
usb poort word maar niet herkent.

Firewall staat uit in windows krijg ik niet aan,geen virusscanner aanwezig!.

XP SP3 herinstallatie gedaan probleem houd aan!.

Wie helpt weet goede raad?.

Probeer is in veilige modus op te starten (zonder netwerk) en doe systeemherstel
Firewall herinstalleeren. Doe dit al, en meld als het niets heeft geholpen

Heb je een losse firewall dus niet van windows?

Heb je de usb drivers geinstalleerd om de poorten aan te sturen?

Heb je al een andere poort geprobeerd?

En internet kan misschien gaan werken, als je de drivers installeerd. Als draadloos niet lukt, probeer dan eens bedraad. Als dat ook niet lukt, even kijken of je netwerkadapters wel aanstaan ;).

Heb USB poort werkende,tooltjes erop gezet (firefox) eindelijk internet maar XP SP3 krijg ik maar niet geinstalleerd,probleem met windows installer,Heb alleen Xp Firewall wil ik dolgraag AAN zetten lukt niet!.Geen andere firewall en/of antivirus,kan Online ook niet scannen,malwarebytes start niet,trojanscanner of spyware-search destroy ook niet,Hijackthis draaide wel alles gewist!.

Er is iets goed mis,doende geweest met uitvoeren services.msc geen windows firewall,XP SP2 gedwnownload herinstallatie loopt ook vast.Ik weet het niet meer..

Veilige modus kom ik niet,Had R van reparen gekozen bij herinstallatie XP ipc schone nieuwe installatie!.

Nu wil ik windows installer downloaden installeren loopt ook vast..

Heb dankzij Firefox wel INTERNET windows 8 opent maar laad niet,allemaal XP windows gerelateerde problemen!.

Ik kom er echt niet,al uren doende Via USB poort wat er op gezet en NU eindelijk Internet maar hoe verder Updaten staat op aut. maar kan zelf niks downloaden & installeren omdat in configuratiescherm ik firewall NIET aan krijg,Beveiliging OOK niet aan andere virusscanner downloaden lukt maar installeren laten draaien lukt maar niet(word geblokkeerd ofzo).

Wat heb ik Virus,trojan,spyware of ontbreken er xp files soms foetsie weg uit het niets,Systeemherstel stond UIT aan gezet werkt nu WEL maar heb ik niks aan.CCleaner gedraaid verdachte zaken gewist,al 30x herstart maar ik kom er echt niet uit

ook schoone PC en stappenplan gelezen via google kom er deze X niet uit Wie weet raad?.

En internet kan misschien gaan werken, als je de drivers installeerd. Als draadloos niet lukt, probeer dan eens bedraad. Als dat ook niet lukt, even kijken of je netwerkadapters wel aanstaan ;).

kom er niet bij de netwerkverbindigen (niet zichtbaar) opent niet heb WEL internet :thumb:

Heb je een losse firewall dus niet van windows?

Heb je de usb drivers geinstalleerd om de poorten aan te sturen?

Heb je al een andere poort geprobeerd?

Nee alleen XP firewall verders niets!.

USB werkt gelukkig nu!.:thumb:

Probeer is in veilige modus op te starten (zonder netwerk) en doe systeemherstel
Firewall herinstalleeren. Doe dit al, en meld als het niets heeft geholpen

Systeemherstel stond UIT dus is voor mij nvt :evil:
veilige modus en dan?.:thumb:
Hoe herinstalleer ik firewall XP zit dit in SP2 of SP3 beiden krijg ik niet geinstalleerd,wellicht te maken met windows installer wat alles installeerd deze functioneert niet:confused:

Wizard Software-updates bijwerken is gestopt bij 50%.

Setup inspecteert de configuratie,archiveert de huidige bestanden en voert vervolgens de update uit.een ogenblik geduld.
dit citeer ik even letterlijk maar staat al ruim 45min voor is gestopt reden?waarom? Mij onbekend?.

als ik SP3 wil installeren zegt ie je bent bezig met andere installatie deze afwachten als ik via ctrl+alt+del naar toepassingen ga en alles afsluit verandert er ook niks

Installeren van welke windows onderdeel ook stagneert.

Wat heb ik wel werkende Internet en officiele windows XP CD -rom.

Word vermoedelijk Formatteren schone installatie wat denken JULLIE (laatste redding?!).

Hoi,
je hebt nog XP, dus ik neem aan ook al een gedateerde pc/laptop.
Geef eens aan hoe oud e.e.a. is, in het bijzonder je schijf. Ik krijg de indruk dat je schijf in deze de boosdoener is.
Heb je al eens chkdsk /r gedaan?
Als je schijf "brak" is heeft opnieuw installeren geen zin, dus zou ik me daar eerst op concentreren voor de herinstallatie.
(Een schijf gaat gemiddeld 5 jaar mee, uitzonderingen daargelaten).
XP SP3 herinstallatie gedaan probleem houd aan!.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan