Gisteravond XP SP 3 via de website van microsoft proberen te installeren. De update lijkt geinstalleerd te zijn. In het bijgevoegde plaatje is de huidige status te zien. Zo staat hij al sinds gisteravond 00.30. Daarvoor stond er nog een andere scherm waarin ik de gebruikersovereenkomst moest accepteren. En toen is hij ongeveer 1,5 uur bezig geweest met installeren. Toen verdween dit schermpje. Echter blijft het andere schermpje staan zie plaatje.
Hij lijkt dus echt vast te zitten. In de configuratiescherm bij software wordt de update xp SP3 wel weergegeven. Als ik bij de eigenschappen computer kijk staat er nog SP 2.
Ik weet nu niet goed wat ik moet doen. Op annuleren klikken of gewoon IE killen en opnieuw opstarten. Iemand enig idee?

Hij lijkt dus echt vast te zitten. In de configuratiescherm bij software wordt de update xp SP3 wel weergegeven. Als ik bij de eigenschappen computer kijk staat er nog SP 2.
Ik weet nu niet goed wat ik moet doen. Op annuleren klikken of gewoon IE killen en opnieuw opstarten. Iemand enig idee?