XP SP3 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

piggelmee

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2000
Berichten
228
Hallo mensen,
De laatste tijd hebben we een probleem met de pc. Het is een FAT 32 systeem.

De PC schakelt af en toe uit. Als ik hem opnieuw opstart krijg ik schijfcontrole en de melding dat er een FAT 32 consistentieprobleem is volume 320D-180E/ Grootte ongeldig
en de melding documents and settings\gebruiker\local settings\temp en naam bestand
in dit geval DF336E-temp (in dit geval een foto)

Temp map zit propvol bestanden, is te openen, maar de map zelf is lichter van kleur dan de andere mappen.
Wat kan ik hieraan doen??? :eek:

Bedankt vast!
 
Dat 'ie lichter van kleur is betekend dat het een verborgen map is en je in de instellingen hebt staan dat verborgen mappen en bestanden toch getoond moeten worden.
Die temp map kun je gewoon leeg gooien. Bestanden waarvan hij zegt dat het niet kan kun je dan overslaan.
Daarna nogmaals een schijfcontrole met automatische reparatie laten uitvoeren.
 
Ik heb ook nog een ander euvel en dat is dat de pc af en toe een enorm hard ventilatorgeluid maakt. Ik kan hem dan alleen uitschakelen door echt de stroom van de stekkerdoos te halen (de uitknop helpt niet).
Dan start hij als ik de stroom erop zet weer op en krijg ik weer de schijfcontrole met melding dat het om volume 320D-180E gaat

Wat kan er aan de hand zijn / hoe kan ik het checken wat er aan de hand is met de hardware?
Is dit een voorteken van een crash/ ik wil alle bestanden al backuppen....

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan