XP SP3 via automatische download.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi! harrysnor
ik heb zojuist die windows service pack 3 gedownload aleen dan krijg ik een probleem met me taal.
en op die site staat geen engelse of nederlandse taalprogramma aleen een paar andere taal weet jij mischien waar ik de nederlandse of engelse kan krijgen.:thumb:

Hoi !

@crash: met het schaamrood op de kaken moet ik toegeven dat je volledig gelijk hebt.

Ik klikte op een link in Mijn favorieten zonder goed te kijken.
De jouwe staat er n.b. onder.

@T.S.: mijn welgemeende excuses !

Greetz,

Harry.

Harry maakt verder niet uit. Daarvoor zijn andere leden om het de corrigeren indien nodig.:)

Laatst bewerkt:
Bedankt ik heb nu Service Pack 3 :)
Aleen het verschil zie ik niet echt ? :p

Hoi !

De link die ik je per abuis gaf geeft een kompleet overzicht van alle veranderingen: voor mij is het belangrijkste dat je bij een (her)installatie geen uur kwijt bent aan update's downloaden.

Greetz,

Harry.

Hoi !

De link die ik je per abuis gaf geeft een kompleet overzicht van alle veranderingen: voor mij is het belangrijkste dat je bij een (her)installatie geen uur kwijt bent aan update's downloaden.

Greetz,

Harry.

ok maar als me windows xp gaat updaten dan staat er op het eind :
Deze updates konden niet worden uitgevoerd ofzo iets en dan een hele lijst ik heb een legaale versie hoe kan het dan dat het updaten nooit werkt?:confused:

Hoi !

Heb je na de installatie van SP3 nog een hele lijst met update's die niet lukken ?

Kijk dhttp://www.gratissoftwaresite.nl/nieuws/Oplossingen+voor+problemen+met+Service+Pack+3+voor+XPan es hier: voor mogelijke oplossingen.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan