XP start de hele tijd opnieuw op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert7

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2007
Oke het begon gisteren allemaal.

Ik zette mijn computer aan en ik typte mijn wachtwoord in bij het XP menu.
Mijn pc start normaal op, maar toen hij op het bureaublad kwam hoorde ik in mijn pc de hele tijd een piep en daarna een geluidje (net alsof een apparaat opstart)

Op dat moment startte mijn pc van zichzelf opnieuw op en ik kwam op een blauw scherm met een hardeschijf-controle van CHKDSK. Na die controle deed mijn pc het weer gewoon.

Vandaag zette ik mijn pc weer aan, en ik hoorde precies hetzelfde piepje en daarna het geluidje. Ik wachtte rustig totdat er iets zou gebeuren. Er kwam zon schermpje in beeld van een foutenrapport. Ineens start mijn pc weer van zichzelf opnieuw op alleen nu zonder CHKDSK. Dit gaat nu de hele tijd zo door.

Ik kom nog wel op het bureaublad maar dan start mijn computer ineens opnieuw op.

Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het piepje en het geluidje?

Kan iemand mij helpen?

Tijdens het aanzetten op F8 blijven drukken. Naar veilige modus gaan, als administrator opstarten en eenmaal opgestart, ga naar apparaatbeheer. Wat is daar niet goed?

Een update.

De computer is gestopt zichzelf op te starten. Ik krijg nog wel steeds dat foutenrapport.

Ik heb even in Apparaatbeheer gekeken, en daar staat een uitroepteken bij de de netwerkkaart. Deze is een externe kaart van 3Com. Ik heb ook geen internet.

Ik ben aan het proberen om die kaart op een of andere manier te laten functioneren.

Schakel 'm eens uit -> rechtse muisklik in apparaatbeheer. Start daarna eens normaal opnieuw op. Nu geen herstart?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan