XP start ineens opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

bboymark

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2006
Hallo

Ik heb vanochtend Windows XP nieuw op mijn Pc gezet. Maar nou is mijn probleem met opstarten dat als hij in het laadscherm komt dat hij weer opnieuw opstart. En na een paar keer doet alles het weer normaal. Maar dan komt er als ik een tijdje op het internet/downloaden zit een Foutmelding(Blauw scherm ik weet niet wat er staat want de computer start dan direct weer opnieuw op) Ik heb Norton antivrius 2006 erop en het lijkt me sterk dat ik er al gelijk een virus in heb.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Op Helpmij worden geen HijackThis-logjes behandeld, wel op Nucia.nl.

Maar we kunnen hier wel op een andere manier naar je probleem kijken.
Ga met je muisaanwijzer op Deze computer staan en klik rechts. Dan op Eigenschappen, dan tab Geavanceerd.
Dan op de onderste van de drie knoppen Instellingen. In het scherm dat je nu ziet, haal je het vinkje weg voor de regel:
De computer automatisch opnieuw opstarten.

De volgende keer dat de fout weer optreedt, start de PC niet opnieuw op, maar blijft dat blauwe scherm staan.
Geef de foutmelding en andere teksten hier op.

Laatst bewerkt:
Helpmij kijk geen logfiles na van hijackthis.

Daarvoor kun je beter naar nucia.nl gaan

heb je servicepack twee op je PC geinstalleerd zo ja,

Druk dan tijdens het opstarten op F8, hierbij krijg je een menu om je PC bijvoorbeeld in veilige modus op te starten. Probeer dit eens. Gaat dit goed, dan is het vermoedelijk een driverprobleem.

Heb je recentelijk wat aan je PC aangepast? ander moederbord bijvoorbeeld?

Ook kun je tijdens opstarten op F8 drukken en kiezen voor de optie systeemcrash uitschakelen (of zoiets), dit kan alleen als je Servicepack twee hebt geinstalleerd. Dan kun je de foutmelding van het blauwe scherm bekijken..

Ook kun je tijdens opstarten op F8 drukken en kiezen voor de optie systeemcrash uitschakelen (of zoiets), dit kan alleen als je Servicepack twee hebt geinstalleerd. Dan kun je de foutmelding van het blauwe scherm bekijken..
Langs een andere weg kan het ook, dat advies had ik al gegeven. :cool:

Ja, maar hij komt al niet eens meer in Windows...
Vandaar mijn oplossing...

keer doet alles het weer normaal. Maar dan komt er als ik een tijdje op het internet/downloaden zit een Foutmelding(Blauw scherm ik weet niet wat er staat want de computer start dan direct weer opnieuw op)
Toch wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan