Hallo, sinds een tijdje doet mijn pc raar.
als ik hem opstart maakt die een hels lawaai en loopt ie vast zonder dat het scherm aanspringt.
zet hem af (lang op de startknop drukken) en dan begint het...
ik zet hem terug aan en tussen de 4 a 8 keren gebeurd het volgende (niet noodzakelijk in die volgorde): maar steeds loopt ie weer vast
*scherm floept niet aan (zelfde als eerste keer maar zonder hels lawaai)
*scherm floept aan maar blijft zwart
*scherm floetpt aan en word na enkele seconden allemaal verticale baren in alle kleuren
*scherm floept aan en geraakt niet eens tot "detecting primary devices"
*scherm floept aan en geraakt net tot "detecting primary devices"
*scherm floept aan en detecteert net primary devices.
*scherm floept aan en geraakt tot aan het xp logo (denk niet dat ie dan ooit vastgelopen is)
*scherm floetpt aan en pc start op, maar in de eerste 2 a 3 minuten werken op de pc krijg ik weer die gekleurede verticale baren.
Ik neem aan dat het probleem niet echt aan xp ligt, maar ik weet niet waar mijn vraag te zetten.
ligt dit aan de software of is mijn pc gewoon naar de knoppen/versleten?
als ik hem opstart maakt die een hels lawaai en loopt ie vast zonder dat het scherm aanspringt.
zet hem af (lang op de startknop drukken) en dan begint het...
ik zet hem terug aan en tussen de 4 a 8 keren gebeurd het volgende (niet noodzakelijk in die volgorde): maar steeds loopt ie weer vast
*scherm floept niet aan (zelfde als eerste keer maar zonder hels lawaai)
*scherm floept aan maar blijft zwart
*scherm floetpt aan en word na enkele seconden allemaal verticale baren in alle kleuren
*scherm floept aan en geraakt niet eens tot "detecting primary devices"
*scherm floept aan en geraakt net tot "detecting primary devices"
*scherm floept aan en detecteert net primary devices.
*scherm floept aan en geraakt tot aan het xp logo (denk niet dat ie dan ooit vastgelopen is)
*scherm floetpt aan en pc start op, maar in de eerste 2 a 3 minuten werken op de pc krijg ik weer die gekleurede verticale baren.
Ik neem aan dat het probleem niet echt aan xp ligt, maar ik weet niet waar mijn vraag te zetten.
ligt dit aan de software of is mijn pc gewoon naar de knoppen/versleten?