XP start niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

renzmenz

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2003
Berichten
231
Nadat ik een programma had geinstalleerd, heb ik systeemherstel gedaan omdat het niet het goede programma was en ik het zekere voor het onzekere wilde nemen (tijdens installatie kreeg ik allemaal waarschuwingen over windows logo's enzo). Na dit systeemherstel wilde ik computer opnieuw opstarten, maar toen kwam hij niet verder dan het blauwe welkomscherm, daar blijft hij op hangen. Opstarten in veilige modus kan wel. Hierin heb ik ook het systeemherstel ongedaan gemaakt (als het goed is). Maar dit heeft niet geholpen, hij start nog steeds niet op.
Ik krijg geen foutmeldingen.
Ik heb geen reserve cdrom erbij gekregen, die had ik waarschijnlijk zelf moeten maken ofzo..?

Help?
 
als je je sytem restore ongedaan gemaakt hebt, ben je weer net zo ver als je dus was.

Kijk een bij configuratiescherm/software.en verwijder daar het proggie wat je hebt geinstalleerd.

Draai effe adaware en daarna een regcleaner.

nu zou het weer een beetje moeten lopen?
 
Na het ongedaan maken van systeemherstel ben ik inderdaad waar ik ooit was: een goed opstartende computer...

Het programma staat niet tussen de software.
De computer is internetloos verder, dus adaware lijkt me wat overbodig...?
 
Ik heb zojuist in veilige modus systeemherstel tot een maand terug geprobeerd, maar ook dat werkt niet...

Heeft iemand een oplossing?????
 
Krijg je nog foutmeldings codes?

En wat heb je het laatst geinstalleerd?
 
ik krijg helemaal geen foutmeldingen. Het laatste programma was een motorola-software programma, voor mobiele telefoons. Maar dit staat niet meer tussen de software..
 
Lees de bijlage hoe je xp kunt repareren. ;)
 

Bijlagen

  • hoe repareer je windows xp.doc
    25,5 KB · Weergaven: 54
Ja, dat is in ieder geval in duidelijke taal geschreven... maar laat het nou zo zijn dat ik geen XP cdrom heb (zie eerste berichtje).. Die had ik zelf waarschijnlijk moeten maken (toen ie het nog deed, zucht...):(

Maar bedankt in ieder geval voor dat documentje, ik zal het vast een andere keer WEL kunnen gebruiken!:thumb:
 
Heb je die niet bij je pc gekregen?
Of jezult er één aan moeten schaffen;)
 
Laatst bewerkt:
packard hell

Ik heb maar eens even de heren van Packard Bell getelefoneerd en die hebben mij geleid door het proces van F11: Hertellen van Windows.. Het probleem is nu opgelost! Let wel: dit is goed gegaan omdat ik maar 1 account heb en omdat ik de optie NON-DESTRUCTIVE heb gekozen.. anders was ik alles kwijt geweest.:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan