ik heb het probleem dat windows xp niet volledig doorstart. als ik mijn pc opstart dan doet ie alles goed totdat hij bij het xp scherm komt(met het blauwe balkje) hier knippert het scherm een keer om vervolgens meteen door te gaan naar een zwarte achtergrond( bureaublad is zwart met een afbeelding). de afbeelding wordt niet weergegeven, de muis cursor veranderdt wel naar de ingestelde kleur(goudkleurig, keuze mogelijkheid bij windows) maar voor de rest doet hij helemaal niets. ik kan wel de taskmngr tevoorschijn krijgen met ctr alt del. en er staat 38 processen. kan hem ook in veilige modus opstarten en dan gaat ie wel gewoon door. heb al een systeem herstel gedaan naar voordat het probleem zich voordeed maar het probleem bestaat nog steeds. heb echt geen idee meer. heb niet zoveel zin om windows er opnieuw op te zetten. dit kost me te veel tijd. (het config. van windows naar de oude situatie). maar als dat het enige is dan moet dat maar. nadat de pc is afgesloten haal ik altijd de spanning, dmv een schakelaar, van het gehele systeem af. is dit schadelijk voor het systeem? ik scan de pc regelmatig op virussen en met hitman pro 2.
ik hoop dat iemand me kan helpen.
greetz jacko
ik hoop dat iemand me kan helpen.
greetz jacko