XP start niet meer door

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shimanski

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
Hallo,

Een kennis van mij belt mij met het volgende probleem.

Hij kreeg een virusmelding (ik weet helaas niet welke) maar dat heeft ie via symantec proberen te elimineren.
Daartoe heeft ie bij de 3e stap de PC opnieuw moeten opstarten in de veilige mode van Windows XP.

En sinds die tijd blijft de PC steeds hangen op veilige mode.

Bij het opnieuw opstarten van de PC komt de pc met het openingsscherm van XP, je ziet heel snel dat het systeem naar veilige modes gaat, en je ziet dat xp bestanden opent, om daarna direct te zeggen bestanden worden opgeslagen, en de pc komt weer terug op het begin scherm van XP.

In de veilige mode kan ie op administrator drukken of op zijn eigen naam. maar het effect is precies hetzelfde!!

Wellicht kent iemand dit probleem, maar leuker zou zijn als het ook opgelost kan worden.

Dank voor de moeite.

Windows XP
P-4
2,54 ghz.

druk eens tijdens opstarten herhaaldelijk op F8 en kies dan de optie laatste bekende instellingen.
kijken of het lukt.

waarschijnlijk na instal service pack2?? Heb ik ook gehad!! sp2 weggooien en hoe wel te installeren weet ik zelf ook nog niet.
(weggooien in velige mods

opstartproblemen

De oplossing die Lucky fred heeft gegeven heeft geholpen. Mijn dank is groot (namens mijn kennis wel te verstaan!!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan