Beste mensen!
Ik ben nieuw op dit forum. hallo allemaal
Nadat ik gister een blauwscherm te zien kreeg en daarna niet meer heb op gestart start mijn pc vandaag niet meer op. Ik heb de foutmelding alleen niet opgeschreven
Als ik de pc opstart blijft hij hangen bij de blauwe balk. De balk laadt wel een aantal keer, maar loopt op een gegeven momen vast. Nadat die om en nabij 2 minuten zo vast staat valt de pc uit. Tijdje terug had ik al problemen met mijn videokaart, toen ik de stuurprogramma's daarvan had bijgewerkt deed die het weer. Nu vermoed ik dat de geluidskaart moeilijk doet. (Ik kan in veilige modus geen muziek spelen en de pc geeft geen audioapparaat weer, maar wellicht is dat normaal in veilige modus?!) Veilige modus doet het dus wel...
Vervelend genoeg loopt de pc vast zonder een foutmelding te geven, zodat ik niet weet waar het aan ligt. Hebben jullie tips wat het zou kunnen zijn of hoe ik het probleem zou kunnen ontrafelen?! Ik hoor het graag, want....is niet leuk dit :evil:
Alvast bedankt!
Ik ben nieuw op dit forum. hallo allemaal

Nadat ik gister een blauwscherm te zien kreeg en daarna niet meer heb op gestart start mijn pc vandaag niet meer op. Ik heb de foutmelding alleen niet opgeschreven

Vervelend genoeg loopt de pc vast zonder een foutmelding te geven, zodat ik niet weet waar het aan ligt. Hebben jullie tips wat het zou kunnen zijn of hoe ik het probleem zou kunnen ontrafelen?! Ik hoor het graag, want....is niet leuk dit :evil:
Alvast bedankt!