Xp start niet meer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene210879

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Hallo Allemaal,

Ik krijg mijn pc niet meer opgestart als ik heb aanzet komt wel het bioscherm en dan verschijnt er een snel knipperende cursor op het zwarte scherm en er gebeurt helemaal niks meer.

Ik heb gistereavond wel op spyware en virussen gecontroleerd en gedefragmenteerd en de pc is normaal uitgegaan.

weet wie wat ik kan doen zonder te moeten formateren er staat bestanden in die ik niet kwijt kan raken.

Alvast bedankt.

Rene

Klopt dan zie je alles dat hij opstart zoals de harde schijven en op het moment waar normaal gesproken het windows scherm komt staat dat knipperde cursus verder kom niet als alleen uitzetten. ik heb geprobeerd veilige modus maar daar kom ik ook niet in.

Dan wordt het opstarten met de Windows CD erin en een reparatie uitvoeren denk ik.

Dat gaat dus niet ik heb geen reparatie functie op de windows cd en voor auto. systeem herstel heb ik geen disketten voor ik vrees voor formateren wat ik pas 3 weken geleden heb gedaan.

ik heb 3 harde schijven in de pc zitten als ik nu op een andere schijf windows installeer, zijn er dan mogelijk zodat ik de c schijf kan laten controleren op fouten zonder dat ik moet formateren.

Dat heb ik geprobeerd maar dat gaan niet omdat die schijven als logischi staan en niet als primeare ofzo iets dus ik probeer het in een andere pc de bestanden over te nemen en dan maar formateren zit denk ik niks anders op

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan