Xp start niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilie wortel

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2005
Berichten
431
Hallo mensen,

Ik heb al 2 dagen dat mijn pc niet meer opstart,
Ik heb vista verwijderd en de c: schijf geformateerd en er weer xp opgezet de installatie verliep zonder problemen echt als na de installatie de pc opstart blijft hij in het screen schrem stil staat en dat blauwe balkje stop ook en de pc hangt vast.

Ik kom wel in veilige modes terecht.

Wat is het probleem en de oplossing en daar ben ik na hulp opzoek voor.

Alvast bedankt.
Groeten Rene
 
Ik heb je titel aangepast.....
dringend hulp zegt niks over jou probleem.
 
Haal alle kaarten er eens uit, behalve de videokaart, en alle harddisken, behalve C: en alle cd-roms en dvd's (behalve die waarmee je installeerd).
Start ie nu wel door?
Dan afsluiten, en telkens 1 appraat / kaart aansluiten en opstarten.
Weigert ie dan, dan heb je de waarschijnlijke boosdoener.
 
Bedankt voor je recatie dat heb ik al geprobeerd en het bied geen oplossing ik denk dat het probleem ligt dat ik eerst windows vista op die c schijf had staan.
 
ik heb je advies nog eens opgevolgd ik heb alles eruit gehaald en mijn nieuwe video kaart wat ik had vervangen door de oude en nu start xp op alleen best wel traag duurt zeker 5 minuten.

Kan het probleem dan mijn nieuwe video kaart zijn die ik 2 maanden geleden heb gekocht omdat ik vista. de video kaart is een geforce 6200 met 256 mb geheugen agp 4
 
ik wil je bedanken voor de tips windowx xp start nu normaal op, ik heb alles 1 voor 1 terug geplaats en ook telkens opnieuw opgestart kan de fout niet vinden alles zit er weer in ook mijn nieuwe video kaart en doet het gewoon.

vind het maar een groot raadsel
 
ik heb het probleem al ondenkt ik had gisteren een nieuwe IDE kabel gekocht en heb hem op het moederbord aan een kant niet goed ingestoken daarom denk ik dat hij bleef hangen de oplossing was de kabel eraf gehaald recht op de aansluiting naar onder geklikt en hij deed het.
 
Juist ja. Dus alles loshalen heeft toch effect gehad. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan