JannyBiglaar
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jul 2003
Na een domme actie van mezelf werkt XP niet meer na behoren.
Nadat Norman een virus ontdekte heb ik de gehele pc laten scannen en alle gevonden items in quarantaine laten plaatsen.
Dat was de domme actie van mij, omdat nadat ik de pc opnieuw op wilde starten tijdens het opstarten bleef hangen in het windowsXPscherm dat steeds om het wachtwoord van de gebruiker vroeg.
Dit wachtwoord heb ik nooit zelf ingesteld dus weet ook niet wat deze is.
Toen heb ik de officiele windowsXP cd er opnieuw over heen laten lopen in de hoop dat de pc weer gewoon door zou starten.
Helaas, ook dit werkt niet.
Nu blijf ik hangen in het welkomsscherm van XP, klik op gebruiker en zie dan dat ik automatisch wordt afgemeldt.
Kom dus niet verder dan dit welkomsscherm en kan dan nog alleen maar afsluiten.
Zou iemand me misschien verder kunnen helpen?
Als ik naar de computerzaak ga voor hulp wordt alles gewist en XP er opnieuw opgezet en ben ik dus alles kwijt.
Ik gebruik nu de pc van mijn vriend.
Nadat Norman een virus ontdekte heb ik de gehele pc laten scannen en alle gevonden items in quarantaine laten plaatsen.
Dat was de domme actie van mij, omdat nadat ik de pc opnieuw op wilde starten tijdens het opstarten bleef hangen in het windowsXPscherm dat steeds om het wachtwoord van de gebruiker vroeg.
Dit wachtwoord heb ik nooit zelf ingesteld dus weet ook niet wat deze is.
Toen heb ik de officiele windowsXP cd er opnieuw over heen laten lopen in de hoop dat de pc weer gewoon door zou starten.
Helaas, ook dit werkt niet.
Nu blijf ik hangen in het welkomsscherm van XP, klik op gebruiker en zie dan dat ik automatisch wordt afgemeldt.
Kom dus niet verder dan dit welkomsscherm en kan dan nog alleen maar afsluiten.
Zou iemand me misschien verder kunnen helpen?
Als ik naar de computerzaak ga voor hulp wordt alles gewist en XP er opnieuw opgezet en ben ik dus alles kwijt.

Ik gebruik nu de pc van mijn vriend.