XP start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

essentje

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2009
Berichten
12
Ik heb een probleem met opstarten.
'k Probeerde gisteren Norton tools te installeren en sindsdien start hij niet meer op.
Zowel in veilige modus, normaal opstarten en laatste succesvolle opstartconfiguratie werken niet.

Soms kom ik bij het scherm waarbij ik een gebruiker moet kiezen. Als ik daarna een gebruiker kies, start windows op maar blijven de picrogrammen en de menubalk achterwege waarna hij na een minuutje weer automatisch afmeld, iedere keer weer.

Ook gebeurd het vaak dat ik niet eens bij mijn gebruikersscherm kom maar loopt hij voordat windows geladen word vast en zie je links bovenin een wit streepje knipperen.

Wat ik ook probeer, het lukt me neit om windows in te komen. Ook ben ik mijn XP-cd
(2003) kwijtgeraakt. Ik ben ten einde raad,
Kan iemand mij helpen?

Groeten Erik
 
Ik zou toch ergens een Win XP cd ergens te regelen en dan het proberen met de herstelconsole.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb inmiddels een XP bemachtigd maar als ik via de CD opstart kom ik in een menu om partities te maken of aan te maken in niet gepartioneerde ruimte ofzo iets..
Ik kom niet in een menu met herstelcontrole (R ofzo)

Enig idee hoe ik wel in dat menu kom of hoe ik in Windows kan komen zonder dat ik mijn hele systeem ondersteboven hoef te halen?

GroetjeS Erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan