Mijn zoon kreeg een virusmelding, waarbij drie locaties werden aangegeven. Na verwijderen kreeg ik de melding dat er essentiële onderdelen waren verwijderd en dat ik Servicepack 3 opnieuw moest installeren. Die had ik nog op een gebrand cd-tje dus geinstalleerd. Kreeg eerst de melding dat de taalversie niet klopte en hij deed niets, maar na drie pogingen zag ik hem toch installeren. Hierna Avast, Hitman pro en Advance System Care er doorheen met diepe scans. Niets meer gevonden en de pc verder gewoon probleemloos gebruikt. Vanmorgen opnieuw opgestart, maar na het welkomscherm en het aanklikken van de gebruiker sluit hij meteen volgens de regels af (met 'uw gegevens worden opgeslagen' en hij haalt ook nog netjes MS-updates op). In veilige modus gebeurt hetzelfde. Via F8 naar 'terug naar vorige werkende instelling' krijg ik wel onderaan de blauwe regel met 'terug naar ... enz', maar na het inklikken van 'XP opstarten' start hij weer gewoon op om vervolgens weer netjes af te sluiten. Is hier nog iets aan te doen of moet ik XP opnieuw installeren?