XP start opnieuw op tijdens spellen spelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Talon

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jan 2004
Sinds 5 weken start mijn computer steeds opnieuw op tijdens het spelen van online spellen, en in het Foutenlogboek van Windows XP vind ik deze vermelding:

System Error Foutcode; 0000009c, parameter1: 00000000, parameter2: 805366f0, parameter3: c4324000, parameter4: 00000136.

Voordat iemand zegt dat het een virus is, dat is het niet want daar heb ik al meerdere keren op gecontrolleerd (met de nieuwste virus definities e.d.).

Ik heb ook een hele tijd een DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL stopfout gekregen voordat ik de computer opnieuw moest opstarten, maar de laatste paar dagen komt die niet meer nadat ik nieuwe drivers heb geinstalleerd voor de geluidskaart en de videokaart.

Heeft iemand enig idee wat dit is en hoe ik het kan verhelpen, want dit is erg irritant?

:confused: Vreemd genoeg overkomt het mij ook wel eens de laaste tijd, heb het idee dat het juist door de laatste drivers komt.
Zodra ik de resolutie verlaag heb ik er minder tot geen last van

ik had ook dit probleem(dat van het elke keer opstarten)
bij mij bleek het moederbord stuk te zijn.

De resolutie staat al iets lager (1024 x 768 op 16 bit), daar ligt het niet aan en aan die drivers ook niet, want daardoor gaat het nu juist al iets beter.
En als het moederbord stuk zou zijn, zou dat toch ook bij andere programma's gebeuren.

:) Probeer eens 800x600 en kijk of het dan nog gebeurt

800 x 600 is wel een beetje groot allemaal, maar ik zal het eens proberen.

Maar er moet toch een betere oplossing zijn lijkt me, want dit vind ik dus niks. Normaal gesproken moet de pc het makkelijk aankunnen, het werkte eerst een hele tijd goed op dezelfde resolutie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan