xp start pas na een poosje

Status
Niet open voor verdere reacties.

frontje

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2004
Omdat ik toch graag zo nu en dan achter een gewone pc wil zitten heb ik mijn "oude" xp machine maar weer eens opgesteld.
Echter weer het zelfde probleem dat hij eigenlijk al had vanaf de aankoop. Hij blijft lang (soms meer dan uren) hangen in het intellogo.
Inmiddels staat er win xp op. Heeft iemand een oplossing?

Dat is dus het BIOS screen, moet hij geen IDE, SATA schijfen inlezen, is het een nieuwe of oude computer
Waarschijnlijk is een BIOS update een oplossing, heb je wat meer info over je pc, qua specs.

Het is een "oude" computer. Zag dat ik niet vermeld had dat xp servicepack 3 er inmiddels op staat.
Pentium 4

Oke, met Everest Home Edition kun je je pc uitlezen, en zien wat voor moederbord je hebt enz, maar dat kan ook met P.C Wizzard, maargoed ik zit hier in Dijon in Frankrijk in een hotel dus ik wil je wel helpen alleen dan heb je antwoord na 2 weken, misschien dat iemand anders je verder kan helpen :)

Type moederbord al kunnen achterhalen ? En zit er een IDE of SATA schijf in het systeem ?

groet,
Spurs

Haal de CMOS batterij uit je moederbord ong een kwartier stop hem dan terug ,
Hij vergeet dan ALLE instellingen van je moederbord. messchien helpt het:D

Mvg Windowsfaq

Ok zal ik eens proberen.

Een late reactie ivm dat meldingen naar mijn oude mailadres gaan.
Als ik die wil veranderen hier dan geeft hij(het forum) aan dat dat adres al bestaat(in het forum) ??

Enig idee hoe dat kan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan