xp start soms opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

WinME

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 okt 2001
Berichten
1.036
Mijn Windows XP (met SP1) herstart zichzelf soms. Vooral op die momenten dat ik 'veel vraag' van mijn PC.

Het blijft als maar terug komen, hoe vaak ik ook Windows er opnieuw op zet, ik draain NAV 2004 met de laatste update's.

PC herstart vooral als ik bijvoorbeeld de zwaardere programma's draait zoals Photoshop en vooral bij games! (kan ze eigenlijk geen eens spelen!)

En als ik mijn pc dan aanzet krijg ik zo een scherm met "Systeem is hersteld van ernstige fout". En dat er een foutenrapport opegslagen is. En hoe open ik die dat jullie misschien meer informatie kunnnen krijgen?

Groet Mike
 

Bijlagen

  • foutenrapport.gif
    foutenrapport.gif
    8,3 KB · Weergaven: 47
Klik rechts op deze computer, eigenschappen, tabblad geavanceer, opstart en herstelinstellingen en dan een vinkje weghalen bij "automatisch opnieuw opstarten"

Je krijgt in het vervolg een blauw scherm met een foutmelding en die mag je dan posten
 
Mijn probleem is wat zijn probleem ook is. Misschien weten jullie mijn beter te helpen door die post eens te lezen?

http://forums.viaarena.com/messageview.cfm?catid=13&threadid=51878

@Mario:
Als ik dat aanvink krijg ik idd blauwe schermen maar uit mijn ervaring gaat mijn pc dan nog onstabieler worden. Maar zoals je misschien in de post hierboven heb kunnen zien. Begint het blauwe scherm met de volgende regels:
*** STOP: 0x00000050 (0xffffffe0, 0x0x00000001, 0xf30da010, 0x00000000)
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
 
Hetzelfde probleem

Hallo

Ik kan je helaas niet direct helpen, maar ben wel heeeeeel benieuwd naar een oplossing.
Ik heb exact hetzelfde probleem als jij.
Ik heb inmiddels mijn pc geupgrade en zelfs een nieuw moederboard, daar ik toch een verouderd systeem had en dit al van plan was, maar zelfs dat hielp niet
Enige oude is mijn videokaart, misschien ligt het dan daar aan.
Maar ik bewtijfel het daar jij exact hetzelfde probleem hebt. Zou toevalig zijn.

Ik hoop ook een oplossing te vinden, :confused:
 
Toevallig kan ik het niet noemen omdat we allebij een andere videokaart waarschijnlijk hebben, maar met mijn oude systeem had ik van dit probleem ook nooit last.

Ik had alles vervangen behalfe mijn videokaart (toch toevallig?). Nu heb ik al sindsdien last van dit probleem. :(
 
Hallo,

Heb misschien een oplossing gevonden!!

Ga naar je bios en pas je je primary VGA Bios aan van PCI naar AGP.

Wellicht dat het helpt

Succes!!!
 
Ik heb ook hetzefde probleem nu is mijn vraag is jou probleem opgelost??
Bij mij ligt het denk aan mijn adsl modem maar ik weet dit niet zeker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan