xp startte op..."welkom"...werkblad. Nu, na update "welkom + klik op account nodig&qu

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddyhor

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2001
Berichten
63
Vroeger een luxe.
1/computer aanzetten
2/welkom scherm + verder laden van windows
3/werkblad, dus klaar om een progr te lanceren.

NU, nadat ik windows XP update gedaan heb via internet:

1/computer aanzetten
2/welkom scherm + IKOON WAAR IK ALS ENIGE GEBRUIKER EERST OP MOET KLIKKEN OM DE OPSTART TE VERVOLGEN.
3/na de klik op het ikoon wordt windows verder geladen .



Hoe kan ik deze "HALTE" er tussenuit halen zodat mijn computer terug zoals vroeger zonder onderbreking de ganse windows laadt tot het werkblad ?

Bedankt aan iedereen die een oplossing heeft.

Eddy
 
Normaal start Windows XP automatisch door als er maar 1 gebruiker is. Die gebruiker moet echter géén wachtwoord hebben. Is dat bij jou het geval?
 
Inloggen

Waarschijnlijk heb je ook Framework.net geinstalleerd, deze maakt ook een account aan. Verwijder dit en je kunt weer meteen inloggen.
 
Bedankt

ASP.NET is de 2de gebruiker.
Deze zal ik eens vlug wissen.

Bedankt !!! :D

Eddy
 
Kan je ASP.Net zonder problemen verwijderen?
Je krijgt dan nl wel een waarschuwing dat er bestanden verloren kunnen gaan.
 
start> uitvoeren> control userpasswords2 [enter],
automatisch aanmelden aanvinken na op de gebruiker
te klikken voor wie dit moet gelden.

Of ASPNET verwijderen.
 
Gringo,

Als je geen gebruik maakt van de extra MS-ASP service dan hoef je niet ongerust te zijn over wat je schrijft : "dat er bestanden verloren kunnen gaan", als je ASP verwijderd.
Ik heb op "OK" geklikt en de ASP werd verwijderd. Nu, een maand later, doet windows nog 100% zijn werk ZONDER de ASP.
Ik denk dat het gaat over bestanden die aangemaakt worden door ASP zelf. Allemaal inputs die je zelf getypt hebt met de hulp van ASP.
Als je ASP nog niet gebruikt hebt op internet, dan denk ik dat er zelfs nog geen bestanden zijn op je computer zullen gewist worden.

Groetjes,

Eddy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan