XP-systeem staat om de 3 minuten enkele seconden stil

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wilfried070718

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2007
Hoi,

Sinds een paar dagen houdt mijn systeem er om de 3 minuten enkele seconden mee op.
Alles staat dan plots stil. Geen cursor beweging, niets. Na een 5-tal seconden komt het terug vrij en gaat terug zijn gewone gangetje.
Ik herinner me dat ik dit een jaar of wat geleden nog eens gehad heb, maar ik weet niet hoe ik er vanaf ben geraakt.
Ik vrees dat ik toen een volledige reinstall in gedaan.
Zijn er onder jullie nog met zo'n ervaring en heb je een oplossing gevonden?

beste groeten,

Wilfried

Haperende fan processor???
Kast openmaken en in de gaten houden.
houd ook via taakbeheer de processorbelasting in de gaten en ga na welk proces op 100% draait als 't gebeurt.

Laatst bewerkt:
Mik,

Helaas werkt je voorstel niet. Want op dat moment staat ook dat stil en kan je niet zien welk proces er de oorzaak van is.

Wilfried

Kast al 's opengemaakt?Blijven al je fans doordraaien?Virus?Kan i.d.d van alles zijn maar dat kan ik zo niet beoordelen,heb je al 's systeemherstel gedaan? Is 't pas begonnen?

Denk eerder aan je video drivers, kijk eens of je die kunt updaten of dat ze pas geupdate zijn.
Als ze pas een paar dagen geupdate zijn zet ze dan eens terug naar vorige drivers.

kijk eens in taakbeheer of een process er de schuld aan heeft.

Ik heb met windows defender hulpprogramm's Googleupdater en googletoolbarnotifier geblokkeerd. Ziet er op het eerste zicht goed uit. Voorlopig geen stops meer.
:-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan