XP Systeem volume

Status
Niet open voor verdere reacties.

OscarB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2003
Beste lezers,

Ik heb een heel iritant probleem. Blijkbaar zit er ergens op mijn pc in de directory c:\systeem volume een virus.
Ik werk met PC cillin en deze kan hem niet verwijderen dus in Quarantine plaatsen. Omdat de melding wel 20 keer per dag komt kan ik aan het eind van de dag iedere keer die map leeg maken. Weet iemand waar dit van dan komt, en of hoe ik hem weg krijg.

Alvast super bedankt,
Oscar.

Helaas

Beste snelle antwoorders,

Helaas had de site die jullie beide doorgaven geen effect. Deze scanner kon niks vinden. Ik hoop op een ander goed idee!!

THX,

Oscar

Wil je hier de exacte melding plaatsen die je zo vaak krijgt? Meestal kunnen we daar wel wat mee.

Je bedoeld met system volume de map system volume information? dit is een onderdeel van systeemherstel in win XP. Door systeemherstel helemaal uit te schakelen wis je de opgeslagen bestanden in deze map. Als je later weer gebruik wil maken van systeemherstel, zul je na het opnieuw instellen daarvan weer even een nieuw herstelpunt moeten maken.

voor de verduidelijking

Als je systeem herstel uitschakelt, opnieuw opstart, en dan weer inschakelt is je map ook leeg, en dan blijft hij leeg.

Als dat de oorzaak is tenminste.

Tot nu toe nog niks.

Beste Tanja en de rest,

Tot nu toe nog geen bericht gehad. Wie weet is het gelukt. Het klopt dat het de systeemherstelmap was. Mocht hij terug komen dan meld ik mij direct.
Als andere problemen hebben help ik graag.

Many thx,

Oscar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan