XP themas

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0556

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2009
Hallo,
ik weet niet of ik mijn vraag op de goede plek plaats.

Weet er iemand waar je makkelijk xp themas download?
Kan iemand me misschien een uitleg geven hoe je ze moet instaleren (of uitvoeren ofzo)
ik heb het al vaak geprobeert maar lukt niet. :(

ALVAST BEDANKT!!

Laatst bewerkt:
Ik snap het wel, als het zou lukken bij degene die de vraag gesteld heeft dan zou die het niet gevaagd hebben, hierbij excuses... :o

deze is wél gratis: http://www.belchfire.net/

Laatst bewerkt:
Uitleg

hallo,

bedankt voor de link maar ik snap nog steeds niet hoe het werkt.
Kan iemand me misschien een uitleg geven, telkens als ik een gedownd bestand met winrar open (het zijn namelijk zip bestanden) staat er dat het een onbekend formaat is en beschadigd is en ik snap ook niet hoe ik zo een thema moet toepassen.
toch bedankt voor je reactie,

KAN IEMAND ME HELPEN. PLZ PLZ PLZ

StifMeistah;2962433 Als sat niet werkt moet je denk ik je UXtheme patchen maar probeer eerst dit maar eens[/QUOTE zei:
Dus je weet het zelf ook eigenlijk niet???:o:o

themas

als ik alles naar mijn themas doe zegt ie dat er onvoldoende schijfruimte is, kan het niet via een usb stik ofzo (op mijn usb stick download ik alles enzo):(

als ik alles naar mijn themas doe zegt ie dat er onvoldoende schijfruimte is, kan het niet via een usb stik ofzo (op mijn usb stick download ik alles enzo):(

die thema is maar 3 of 2 mb (zoals bijna alle themas) je kunt toch wel iets verwijderen van 3 mb ofzo

Bedankt!!

iedereen bedankt voor de reacties!!b :thumb:
ga misschien een harde schijf kopen zodat ik de themas wel kan toepassen.:D

kan het thema niet vinden

ik heb inmiddels wel genoeg ruimte maar als ik naar eigenschappen ga > themas > bladeren > WINDOWS > rescours > themes > mijn themas > en dan zie ik niks behalve een paar lege mappen die bij het theme horen.

WAT NU!!!

laat maar, dat probleem is al opgelost,

maar als ik op het thema klik staat er:

Het thema kan niet in het geheugen worden geladen omdat een van de benodigde
themabestanden niet kan worden gevonden dit kan gebeuren bij themas die niet
goed zijn ontworpen of niet goed zijn geinstalleerd controleer of de achtergrond
schermbeveiliging, pictogrammen, geluiden of andere bestanden zich op de juiste plaats
bevinden thema:

wat moet ik doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan