XP tweede keer

Status
Niet open voor verdere reacties.

nullenaar

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2002
Berichten
139
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen XP voor de tweede keer op een geformateerde schijf op dezelfde pc installeren, en een installatie op de pc van de buurman.Dit in verband met de zgn eenmalige registratiecode

Wat als ik bijvoorbeeld een nieuwe pc koop.kan ik dan deregstratiecode van de oude pc overzetten?
 
Die code kan je zovaak gebruiken als je wilt je moet op het einde van de installatie niet regisreren bij microsoft das alles
 
Je kunt die XP versie maar op 1 pc gebruiken. Je kunt hem dus wel meerdere keren voor dezelfde pc activeren maar niet voor een andere pc.
 
Activeren hoeft niet dus je kan m op 1000 pc's zetten als je dat wilt die registratiecode werkt dus op alle pc's
Mijn versie van xp staat al op heel wat pc's

En download hier xp antispy dan blijf je ook nog verlost van een heleboel vervelende microsoft onzin zoals foutenmeldingen registreren bij microsoft etc
 
Laatst bewerkt:
re

dit zijn twee verschillende reakties van jullie.
wanneer ik niet registreer stopt hij toch na een maand?
En blijven er dan na formateren toch nog gegevens achter op de schijf van herkenning van de XP codes, zodat ik een tweede maal op dezelfde pc kan installeren?
 
Het maakt niet uit, als je maar niet aanmeldt, je kan gewoon de update,s ophalen.
 
Ik geloof niet dat dit een geoorloofd onderwerp is.
Probeer het service pack maar eens te downloaden.
Gaat echt niet :) Goede serial en activatie ten spijt.
 
Nou daar heb ik totaal geen problemen mee gehad, het was ongeveer 50 MB.
 
Geplaatst door Elisa
Ik geloof niet dat dit een geoorloofd onderwerp is.
Probeer het service pack maar eens te downloaden.
Gaat echt niet :) Goede serial en activatie ten spijt.
hebbik gisteren nog gedaan ... maar je mag niet de express nemen van 1.3 mb, ik had 57 mb gisteren ...
 
Elisa heeft gelijk, ook ik heb de built 2600 van xp en kan niet SP 1 erop krijgen.

Das het enige nadeel trouwens,patchen en dergelijke lukt wel.
 
Juistem. Alles behalve het service pak wat het belangrijkst is.
 
Geplaatst door bas9
Elisa heeft gelijk, ook ik heb de built 2600 van xp en kan niet SP 1 erop krijgen.

Das het enige nadeel trouwens,patchen en dergelijke lukt wel.
ik heb ook de build 2600 ... maar verander eerst de FCKGW enz ... dan gaat het zonder 1 probleem ...
 
Fckgw???? Ik weet 1 ding. Als je Tweak Xp hebt kun je de activatiecode opslaan.
Ik moest het op mijn oude pc voor de zoveelste keer doen dus ik dacht: handig maar die rotsleuteljes bleven staan. (ik heb gewoon een gekochte hoor maar ik baal vanl hollen naar Microsoft)
Ook hoorde ik over Windows registratie:
kopieer Wpa.dbl in Sys32 en zet deze terug na b.v. formatteren.
 
Geplaatst door Elisa
Fckgw???? Ik weet 1 ding. Als je Tweak Xp hebt kun je de activatiecode opslaan.
Ik moest het op mijn oude pc voor de zoveelste keer doen dus ik dacht: handig maar die rotsleuteljes bleven staan. (ik heb gewoon een gekochte hoor maar ik baal vanl hollen naar Microsoft)
Ook hoorde ik over Windows registratie:
kopieer Wpa.dbl in Sys32 en zet deze terug na b.v. formatteren.
idd, zo kan het ook ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan