XP update werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Als ik de laatste update van XP installeer dan bied hij na installatie dezelfde update weer aan??

Laatst bewerkt:
Komt die melding nadat je automatische updates hebt gedaan? Of had zelf naar updates gezocht op de windows site?
( Zo nee, zoek dan zelf met Windows Update naar de laatste updates)
Het kan namelijk zijn dat de updates niet goed worden weggeschreven bij het afsluiten.

Werkt dit niet, wil je dan even vermelden om welke update het gaat?

:thumb:

KB929338 en maakt niet uit of ik via Windows Update doe of automatisch...hij blijft hem aanbieden!

Update is in de verkeerde taal....
Wellicht kan ik de NL vinden.

Ik heb hem nu geheel handmatig gedaan en ga opnieuw opstarten.

Nou, opnieuw opgestart en kon ik geen verbinding meer krijgen met internet.
Heb maar systeemherstel gedaan om dat op te lossen maar nog steeds nu die update in de aanbieding:D

Ik zit het net door te lezen!
Toch bedankt voor het attenderen.

Vandaag sloot ik mijn PC af terwijl die update er nog was. Kreeg de melding "sluit niet uw PC af dit gebeurt automatisch"
Ik heb hem zijn gang maar laten gaan en na opnieuw opstarten een tijd later stond de update er toch op.
Wat het nou was weet ik niet.

Meestal krijg je een dergelijk melding als je afsluit terwijl Windows nog bezig is met de update, of de update verder wordt verwerkt tijdens het afsluiten.

Dat weet ik ja, dat zal nu wel het geval zijn geweest echter de vorige keren kreeg ik dit niet en bleef de update zich maar aanbieden.
Nou ja, ik heb hem en alles werkt weer gewoon. Bedankt voor het meedenken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan