XP Update

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrCorpse

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2007
Berichten
284
hallo,

Ik wou onlangs via internet Windows XP kopen (Home). Er was alleen nog maar professional. Nu stond erbij dat dit prof. Update was...

Is dit nu dat dit enkel een update is en dat je dus zowiezo eerst XP prof. moet hebben? of is dit gewoon de volledige versie van professional + update? (zoals bijv SP2)
 
Nee, een update Windows XP houd in dat je een eerder versie van windows moet hebben.
Dus win98 of windows 2000. En die kan je dan update naar Windows XP.

Je kan beter geen upgrade kopen. Weet scheeld wel geld, meer een hoop gedoe met installeren.
 
Laatst bewerkt:
klopt, met een winxppro upgrade kan je enkel een eerdere versie van 5 installeren op je pc (uitgezonderd win95 of lager, NT-workstations, servers en proefversies). Van 5 nog winxp home en winxp home sp1 (maar in dat laatste geval kan er niet geupgrade worden van een winxp home sp1 naar een winxp pro zonder sp1)
 
hm beetje jammer :p

Maar dan nog een laatste vraag, ik wil mijn nieuwe pc gaan gebruiken om (zware) games te spelen. Wat is dat het best; Home of Proffesional???

Geen Vista iig neem ik aan omdat oudere spelletjes het er niet meer op zouden doen net zoals andere bepaalde progjes...
 
Ik zou voor xp home gaan, proffesional zegt het zelf, voor professioneel gebruik. Proffesional heeft vooral voordelen op veiligheid (maar zoveel verschil maakt dat niet) en stroomverbruik bij laptops.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan