XP valt uit naar desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sportingboy

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2004
Berichten
35
Telkens als ik een spel speel, valt Windows ofwel volledig uit en zegt hij dat Windows is hersteld van een ernstige fout dit probleem lijkt nu toch opgelost.
Het nieuwste probleem is nu dat wanneer ik eender welk spel speel, dat Windiws gewoon naar de desktop crasht. Ik heb de nieuwste drivers geinstaleerd. Wat moet ik doen?
thx
 
Moeilijk te lezen zinnen maak je zeg...

Kun je misschien wat meer info geven. Heb je XP SP2? Om welk spel of welke spellen gaat het? Op welk moment crasht hij naar je desktop, krijg je foutmeldingen e.d? En meer info over je hardware.. videokaart e.d.. En sinds wanneer (na welke aanpassingen) heb je dit probleem?
 
welkom bij helpmij.

Dit is je eerste bericht bij Helpmij, mooi.
Maar jij hebt al een probleemgehad met windows en dat is opgelost.
Nu crasht jou computer als je een spelletje speelt.
Heb je al eens gekeken hoe warm jou processor wordt.
Vertel eens iets meer over de computer.
Hoeveel geheugen
Welke videokaart.
 
Dit is mijn systeem:
AMD Athlon XP 3000+
512 MB RAM
GeForce FX5600 128MB
200 GB Harde Schijf

Ik weet eigenlijk niet of ik Sp 2 heb ik heb wel altijd mij updates gedaan maar ben toch niet zeker.
Het crasht dus (zoals ik al zei) met bijna elke game van Half Life 2, Rollercoster Tycoon 3, Fifa 2005 maar zelfs nog Delta Force: Black Hawk down.

Ik denk dat het aan de temperatuur ligt van mijn CPU. Als ik dus mijn pc opstart en delete druk en ik check mijn temp., dan is mijn MD temp: 27°C en CPU temp: 72°C.
Lijkt me dus een beetje veel, zeker als ik mijn ventilator nooit hoor draaien, zo stil is hij. Kan ik die misschien testen ofzo?

thx voor te reageren
 
72 graden is idd erg veel!

Ik denk dat je fan gewoon stuk is. Moet je je kast eens open halen terwijl de computer aan staat, en dan kijken of hij wel draait. Zoniet dan moet je z.s.m een nieuwe installeren, want zo maak je je cpu stuk!
 
hij draait wel, maar heel kalmpjes, je hoort hem nooit! Ken het zijn dat hij slecht is ingesteld? Zoja, wat kan ik hieraan doen?
thx
 
Geplaatst door MethinX
want zo maak je je cpu stuk!

:confused: Als hij al zo warm is bij het opstarten en je gaat dan zoiets als een game draaien, dan wordt hij vast meer dan 85-90 graden. Hij is dan al permanent beschadigd en ook al krijg je je fan uiteindelijk nog goed werkend zodat hij rond de 45 graden draait, zal je pc toch rare vastlopers en kuren blijven vertonen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan