Boeing_737
Verenigingslid
- Lid geworden
- 13 dec 2005
Nog een keer dan: had je die vastlopers altijd alleen maar als je met een activiteit bezig was, waarvoor je het Internet op moest?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog een keer dan: had je die vastlopers altijd alleen maar als je met een activiteit bezig was, waarvoor je het Internet op moest?
Dat bedoel ik niet. Die verbinding met het Internet is passief, "slaapt" totdat je bijvoorbeeld gaat e-mailen, met Internet Explorer, of een andere browser, het Internet opgaat.
Komen die vastlopers altijd voor als je actief gebruik maakt van je ADSL-verbinding?
Meestal heb je rechtsonder, in het Systeemvak van je Taakbalk naast de klok, een icoontje van twee PC's. Staat er bij jou een rood kruisje door dat icoontje als je zo'n vastloper hebt?
We hebben er nu niets aan, maar voor de toekomst: hieronder een afbeelding van Eigenschappen van LAN-verbinding.
Onderaan heb ik rood omlijnd waar je dat icoon kunt instellen en de mogelijkheid voor dat ode kruisje eronde. Zet een vinkj voor die regels.
We gaan eerst kijken of je systeem codecs mist.
Download en installeer Jave Runtime Environment 5.0 Update 9
Doe dat ook met Adobe Flash Player 9
En met K-Lite Codec pack full
Als deze laatste vraagt of hij een codec mag vervangen zeg dan ja.
.
Ik moet even de deur uit, dus ik geef alvast de volgende stappen door.
Ga met je muis op dat LAN-icoon in je Systray staan, klik rechts en kies Uitschakelen.
Herstart je PC.
Ga naar je ADSL-modem, kijk hoeveel leds er branden en haal de spanning eraf.
Na vijf seconden de spanning er weer op en wachten tot alle leds weer branden.
Tot slot op je PC de LAN-verbinding weer inschakelen.
Je moet nu maar streaming-sessie starten en kijken hoe het gaat.
Okay. Je kunt altijd weer aankloppen.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.