Xp veranderen naar Nederlands met Mini laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

mystyle

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2009
Berichten
30
Hoi,

Ik ben vorige week naar Thailand geweest, en ik heb mij een mini laptop aangeschaft van samsung omdat het daar veeel goedkoper is!

Nu er staat windows xp English op, ik heb een nederlandstalige versie op cd staan thuis. Maar het probleem is dat die mini laptop geen cd's kan lezen. Ik heb het ook al geprobeerd op usb te zetten met een iso bestandje maar hij wil niet booten.

Heeft iemand enig idee wat ik kan doen? alvast bedankt
 
Kijk hier voor een gids hoe de [NL] XP installatiesoftware startbaar op een memory-stick te zetten. Zorg er veiligheidshalve voor dat de memory-stick helemaal leeg is, dus staat er wat op dat eerst veiligstellen.
Natuurlijk niet vergeten om de pc op te starten van de stick zodra je de geprepareerde memory-stick in de pc/laptop gestoken hebt.

Succes,

Tijs.
 
Kijk hier voor een gids hoe de [NL] XP installatiesoftware startbaar op een memory-stick te zetten. Zorg er veiligheidshalve voor dat de memory-stick helemaal leeg is, dus staat er wat op dat eerst veiligstellen.
Natuurlijk niet vergeten om de pc op te starten van de stick zodra je de geprepareerde memory-stick in de pc/laptop gestoken hebt.

Succes,

Tijs.
Ja ik werk namelijk met een U3 flash usb, waar je namelijk nie alles kan verwijderen :D
 
Moeten we iedereen hier op het forum bij het handje houden??

Dan ga je maar beginnen met de U3 software ervan te verwijderen, toch? Of je koopt een memory-stick waar U3 niet op geïnstalleerd staat?

Verwijderen U3 software kan (o.a.) met software die hier staat gelinkt.

Ik heb er even over gedacht om mijn instructie verder te verwijderen uit deze discussie-draad, want zo weinig zelfwerkend denkvermogen heb ik bij topic-starters nog zelden gezien. Dat is géén compliment voor jou, zoals je begrijpt.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan