xp vind tv kaart niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

j-lo131

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
Hoi
Ik heb XP opnieuw geïnstalleerd en nu vind hij mij tv kaart niet meer hij geeft aan dat er nog de oude kaart er in zit hoe kan dat

Oude kaart? Wat voor TV kaart moet het dan zijn?

Wat je eens kan doen , is op www.lavalys.com Everest downloaden (Trial versie) , en dan kijken hoe hij daar je TV kaart vind. En dan onder die naam nieuwe drivers zoeken op internet.

Succes :thumb:

De oude kaart was SAA7134 TV/video capture en nu heb ik een via via gekregen TV/FM tuner karte MD 9717 en die vind hij niet hij komt steets weer met SAA7134 TV/video capture die er niet in zit

Gr jan lohuis

j-lo131 zei:
De oude kaart was SAA7134 TV/video capture en nu heb ik een via via gekregen TV/FM tuner karte MD 9717 en die vind hij niet hij komt steets weer met SAA7134 TV/video capture die er niet in zit

Gr jan lohuis

Dus hij vind een kaart die er niet in zit? Dat is wel knap. Waar haalt Windows die info vandaan dan? Heb je wel de juiste drivers geinstalleerd?

Toevallig gen image van XP terug gezet waar de oude drivers in zitten, zoniet dan kan die nooit geen kaart vinden die er niet inzit.
Wat voor merk pc is het P.B. toevallig?

xp vind tv kaart niet

Ik heb een sony vaio pcv-rz221 met recovery cd-rom en daar staat die SAA7134 TV/video capture op en krijg het niet er af

gr jan

Kijk eens in apparaatbeheer of die daar die kaart ook aangeeft en staat er geen software op voor die kaart die je moet verwijderen.

ik gooi in apparaatbeheer die SAA7134 TV/video capture van pc af start opnieuw op en hopa daar staat hij weer

jan

moet je hem niet verwijderen met de cd van sony

dat gaat ook niet dat kreng wel niet weg ik word er langzam gek van

In Apparaatbeer de kaart op Uitgeschakelt zetten,dan doet hij niet meer mee

ook al geprobeert doet het ook niet hij zecht gewoon daar is een SAA 7134 TV-video capture

dat kan ook maar dat helpt niks hij zecht gewoon ik vind maar een kaart en dat is de oude kaart die er niet meer is

Dat progje downloaden, installeren, openen, op zoeken zetten, naar SAA 7134 laten zoeken, alles wat gevonder wordt, selecteren, rechtmuisklik, daar deleten zoeken, alles wat niet weg wil, dubbelklikken en de in het register zelf verwijderen.

Wat heb je gedaan? alle verwijzingen verwijderd uit het register? dan kan windows never nooit niet met SAA 7134 terugkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan