XP vindt nieuwe hardware , die niet aanwezig is

Status
Niet open voor verdere reacties.

fortabras

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jan 2010
Telkens als ik XP opstart krijg ik een melding dat er nieuwe hardware is gevonden en wordt gevraagd om een disk ed . Echter ik heb geen nieuwe hardware aangesloten. Als ik bij systeem / apparaatbeheer kijk zie ikdat er een usb device niet werkt, echter ik gebruik maar 1 usb device en dat is een wireless stick van linksys en die werkt normaal goed, zoals altijd.
Ik heb dus geen idee welke hardware het systeem bedoeld. Systeem herstel helpt niet.

Als er verder geen usb apparaten aangesloten is dan is het waarschijnlijk beste om dit apparaat uitschakellen in apparaatbeheer:

Start > rechte muis toets op "deze computer" > beheer > apparaat beheer > rechte muis toets op de niet herkende usb device > uitschakellen.

dit zal het probleem alleen maar tijdelijk oplossen zoek na het uitschakellen wel even uit wat dit veroorzaakt (trek 1 voor 1 alle USB apparaten los en kijk waarop hij reageerd)

groetjes Wolfpace:thumb:

Bedankt voor je reactie;
Ik heb het usb device al meer dan eens uitgeschakeld, maar als ik daarna afsluit en weer opstart krijg ik weer de zelfde melding.

Ik heb inderdaad een cardreader in de pc en die werkt ook normaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan