frankwannet
Inventaris
- Lid geworden
- 6 jun 2006
een cd te lenen bij buren ,vrienden, fam??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier.waar is er dan een bootdiskette te vinden die ongeveer hetzelfde doet als die programma's als eracer
bedankt voor de tip:thumb: maar ik ha nog 2 vraagjes:Klik op de bovenste en daarna op de 10e (Windows 98 SE OEM)
Die pak je uit naar diskette, start de pc op met de diskette en als op je scherm verschijnt
a:>
typ je
format c:
min 0 ? grinnik0 tot 10 -> -0.
Bedankt voor de aanvulling want dit niet onbelangrijke detail was ik idd. vergeten. (Dom!)[offtopic]
min 0 ? grinnikis dat nou hetzelfde of minder dan 0?
[/offtopic]
Maar als je het toch niet vertrouwd, gebruik dan killdisk of dban uit de eerdere posts.
Die overschrijft alle sectoren een aantal maal met verschillende "patterns" om hem daadwerkelijk helemaal leeg te halen (duurt wel een dag ofzo)
Als je besluit toch alleen te formatteren, gebruik dan de schakeloptie /u (dus "format c: /u", "format d: /u" etc etc etc)die er voor zorgt dat de partitie ook overschreven word. (zonder /u word alleen de ruimte vrij gegeven en is het erg simpel om de data op ongebruikte stukken terug te halen)
Omdat je géén CD hebt van Windows.
Als je met die diskette van 98 boot, kun je vanaf diskette álle schijven formatteren.
Je typt op de a:>
format C:
daarna
format D:
en zo kun je het hele alfabet doorwandelen, net zoveel letters als dat je schijven hebt.
betekent dat dat ik nu wel of niet die methode van pasja kan gebruikenweed je dat windows xp ntfs heeft en windows 98 zit geen ntfs schijven dus ook niet formateeren
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.