Een paar maal in enkele weken diende ik XP (incl. SP2) te activeren en kwam ik weer bij de telefonische helpdesk terecht... Kreeg een code op en daarna werkte alles weer. Kan ik ook ZELF activeren en zo ja, HOE?
De helpdesk microsoft zei omdat ik OEM heb, elke verandering in hard-software dit activeringsprobleem kan veroorzaken en dat ik dan steeds diende te bellen. Ook zou op microsoft staan hoe dit te omzeilen en het zelf te doen... Ik kan het niet vinden. TIPS???
Bij voorbaat dank!!

Heb via Lange Pier XP-antispy gedownload, krijg nu de mededeling:
krijg nu om de 3 minuten deze melding:
"toegang tot windows script host is op deze computer uitgeschakeld. Neem contact op met uw beheerder"
Wat moet ik nu doen om die steeds terugkerende vervelende mededeling uit te schakelen??????
De helpdesk microsoft zei omdat ik OEM heb, elke verandering in hard-software dit activeringsprobleem kan veroorzaken en dat ik dan steeds diende te bellen. Ook zou op microsoft staan hoe dit te omzeilen en het zelf te doen... Ik kan het niet vinden. TIPS???
Bij voorbaat dank!!
Heb via Lange Pier XP-antispy gedownload, krijg nu de mededeling:
krijg nu om de 3 minuten deze melding:
"toegang tot windows script host is op deze computer uitgeschakeld. Neem contact op met uw beheerder"
Wat moet ik nu doen om die steeds terugkerende vervelende mededeling uit te schakelen??????
Laatst bewerkt: