XP..wat nu weer..

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Berichten
691
Ik begin een beetje knettergek te worden van XP. Kan ik bij Norton geen Uninstall. uitvoeren omdat het programma geen toegang heeft tot doc.set/alluser/bureaublad. ( error 1606) . Weet iemand een manier om in 1 klap alle toestemmingen en wachtwoorden en weet ik al niet meer aan onzinnige rotzooi van dat bestuurings systeem af te halen. Ik wil gewoon kunnen werken en niet om de 10 seconden weer een of ander wachtwoord te moeten invullen.
Probeer maar eens voor de lol ( als je een netwerk hebt) de toepassing "verbinding met extern bureau" toe te passen. Ik heb al zoveel pass woorden en meer van dat soor flauwekul moeten invoeren dat ik niet eens meer weet wie ik zelf eigenlijk ben.
Wie kan mij helpen....??
 
Formatteren?

Zeg eerst even precies waar je allemaal wachtwoorden in moet voeren.
Voor E-mail, aanmelding bij Windows, Internet, beveiligde documenten, netwerkmappen, extern bureaublad sessies en ga zo maar door, is het normaal dat er een wachtwoord voor wordt gevraagd.

Ben je ingelogd als Administrator?
 
Ik ben ingelogd als Administrator maar ik vroeg me dus af of er een manier is om die hele wachtwoorden handel uit te schakelen. Het is toch ook een beetje mijn computer of denk Bill Gates hier anders over???
 
Zeg eerst even precies waar je allemaal wachtwoorden in moet voeren.
 
Gebruikersnaam en wachtwoord bij verbinding met extern bureaublad om maar wat te noemen. Het punt is dat ik dat niet wil. Ik begrijp dus dat er geen mogelijkheid is om die vragen over gebruikersnaam en wachtwoord op een of andere manier weg te halen zodat ze niet meer worden gesteld....want dat is eigenlijk mijn vraag
 
Voor E-mail, aanmelding bij Windows, Internet, beveiligde documenten, netwerkmappen, extern bureaublad sessies en ga zo maar door, is het normaal dat er een wachtwoord voor wordt gevraagd.

Je zou bij sommige dingen het hokje voor "wachtwoord onthouden" aan kunnen vinken, echter het is wel sterk af te raden.

En het logisch dat als jij een andere PC wilt benaderen je een wachtwoord nodig hebt. Stel je voor dat dat niet hoefde, kon iedereen elkaars PC zomaar overnemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan