Ik heb op mijn computer windows 98....bij de opstart deed ik er XP in...om die te gaan installeren. Vervolgens moest ik partitie c: formatteren om XP op de computer te krijgen. Dat heb ik gedaan. Vervolgens gaat hij succesvol formatteren, en hij laadt vervolgens ook setup bestanden....dan start de computer opnieuw op....ook dat is normaal........normaal gesproken moet hij dan gaan naar het installatieproces...maar dat doet hij niet. In plaats daarvan geeft hij een fout: couldnt find partition met een hoop cijfers erbij....
couldnt39392000find394494393partitiont300303 (zoiets, bij wijze van spreken)
Nu krijg ik geen enkele windows er meer op....hoe kan ik toch, het liefst XP zo snel mogelijk weer op mijn computer krijgen??
oh ja...misschien heeft het er mee te maken dat mijn computer redelijk in de war is...hij start namelijk uit zichzelf op...ook als ik hem uit doe..moet ik perse de stekker eruit halen, want anders start hij weer op na een minuutje of 20. Even ter extra info
alvast bedankt
couldnt39392000find394494393partitiont300303 (zoiets, bij wijze van spreken)
Nu krijg ik geen enkele windows er meer op....hoe kan ik toch, het liefst XP zo snel mogelijk weer op mijn computer krijgen??
oh ja...misschien heeft het er mee te maken dat mijn computer redelijk in de war is...hij start namelijk uit zichzelf op...ook als ik hem uit doe..moet ik perse de stekker eruit halen, want anders start hij weer op na een minuutje of 20. Even ter extra info
alvast bedankt