Xp wil niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frenky Supreme

Gebruiker
Lid geworden
3 nov 2004
Berichten
12
Beste helpmij-mensen,

Ik heb sinds een aantal dagen een probleem met windows xp. Deze loopt namelijk een seconde of 30 na opstarten hopeloos vast, en reageert helemaal nergens meer op. Opstarten in veilige modus is wel mogelijk, dan werk ook alles (internet, msn etc).

Ik heb ook al een system recovery geprobeerd, maar dat mocht niet baten. Ook uitgebreide scans met Ad-aware, spybot, hijackthis en mcaffee Stinger leidden tot niets.

Dit probleem deed zich voor het eerst voor nadat ik Norton Antivirus 2005 had geinstalleerd, deze heb ik inmiddels weer verwijderd, maar XP blijft vastlopen.

wie kan mij hiermee helpen?

bij voorbaat dank,

Frank
 
Welkom op Helpmij

Weet je zeker dat je alles van NAV hebt verwijderd?

Je zou in ieder geval je register even kunnen opschonen met RegSupreme .
 
Ik zojuist heb mijn register opgeschoond met regsupreme maar het probleem is helaas niet verholpen. Xp blijft vastlopen....
 
Het feit dat je wel in veilige modus op kunt starten en alles gewoon werkt duidt erop dat bij een normale start iets wordt geladen waardoor die problemen komen.

Ga eens naar Start-Uitvoeren, type msconfig en klik op Ok.

Ga naar tabblad opstarten en kijk of daar nog iets van NAV staat of iets wat je niet bekend voorkomt.
Ga vervolgens naar tabblad Services en zet een vinkje voor Alle Microsoft-services verbergen en kijk dan ook daar of je nog iets van NAV ziet.

Staat bij een van deze 2 idd iets van NAV haal dan daar het vinkje weg.
Staat er iets waarvan je denkt dat het iets is wat je niet kent doe je hetzelfde.

Klik dan op Ok en start de PC opnieuw op.
 
Lucky Fred,

Ik heb zoals jij zei alles uitgevinkt wat ik niet kende via msconfig en nu is het probleem verholpen. Er stond ook nog een eerder geinstalleerde oude versie van NAV tussen, misschien dat die er wat mee te maken heeft gehad.

In ieder geval hartelijk bedankt!!
 
Geplaatst door Frenky Supreme
Lucky Fred,

Ik heb zoals jij zei alles uitgevinkt wat ik niet kende via msconfig en nu is het probleem verholpen. Er stond ook nog een eerder geinstalleerde oude versie van NAV tussen, misschien dat die er wat mee te maken heeft gehad.

In ieder geval hartelijk bedankt!!

Dat er nog iets opstond van NAV kan ook de oorzaak zijn dat na de installatie van NAV 2005 die problemen kwamen.
Bij een installatie van NAV 2005 moet er niets van een andere versie aanwezig zijn anders kan dat voor problemen zorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan