XP x64 NL ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXlerator

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2004
Ik had een vraagje, ik kan aan Windows XP x64 bits komen, heb ook een 64 bits moederbord + processor ( amd en 2800+) alleen deze versie is engels (engels is niet mijn beste vak), nu vraag ik me af of der ook een manier is om hem nederlands te krijgen ? ( en ik bedoel niet kopen, maar een update of patch ofzo )

Nee, je moet een Nederlandse versie hebben, als je WinXp 32/64 bit in het Nederlands wil.

oke, ik heb nu al een nederlandse versie xp pro 32 bits origineel en deze is engels 64 bits origineel, maar kan ik hem der niet overheen zetten zodat hij nederlands wordt ?

Geplaatst door XXlerator
oke, ik heb nu al een nederlandse versie xp pro 32 bits origineel en deze is engels 64 bits origineel, maar kan ik hem der niet overheen zetten zodat hij nederlands wordt ?

Nee.
Sterker nog; je kunt geen systeem upgraden/updaten wanneer de taal niet overeenkomt.

mooi *****, dan wacht ik denk ik tot ik een nederlandse versie 64 bits kan krijgen en draai ik tot die tijd wel de 32 bits versie

Dan kun je lang wachten want wat ik heb begrepen komt er geen xp 64 in de NL taal :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan