DirkQ
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 jul 2005
Hallo
Toen ik nog met windows 2000 werkte en ik mijn camera inplugde in een USB poort, werd die camera gezien als een verwijderbaar schijf station, ik zeg maar wat: de G schijf .
Net als mijn USB stick..
Nu ik met windows XP professional werk heb ik dat niet..
geen verwijderbaar station, eigelijk kan ik'm nergens vinden..
(ook mijn USB stick dus niet)
Alleen maar een vermelding dat een USB apparaat is aangesloten...
Bij mijn schoondochter in mexico viel me ook al zoiets op met een card reader, die eigelijk ook als USB stick werkt.
Daar dachten we dat misschien die card reader kapot was, maar nu ik ook zoiets hier heb , denk ik dat het een onhebbelijkheid van XP is
Misschien één of ander veligheids ding ?
In elk geval, mijn vraag is, hoe kan ik Windows XP mijn Camera/USBstick weer als een schijfstation laten herkennen ?
bij voorbaat dank
Di®k
Toen ik nog met windows 2000 werkte en ik mijn camera inplugde in een USB poort, werd die camera gezien als een verwijderbaar schijf station, ik zeg maar wat: de G schijf .
Net als mijn USB stick..
Nu ik met windows XP professional werk heb ik dat niet..
geen verwijderbaar station, eigelijk kan ik'm nergens vinden..
(ook mijn USB stick dus niet)
Alleen maar een vermelding dat een USB apparaat is aangesloten...
Bij mijn schoondochter in mexico viel me ook al zoiets op met een card reader, die eigelijk ook als USB stick werkt.
Daar dachten we dat misschien die card reader kapot was, maar nu ik ook zoiets hier heb , denk ik dat het een onhebbelijkheid van XP is
Misschien één of ander veligheids ding ?
In elk geval, mijn vraag is, hoe kan ik Windows XP mijn Camera/USBstick weer als een schijfstation laten herkennen ?
bij voorbaat dank
Di®k