XP ziet draadloze Pc boven niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank je echt dom dat ik daar dus niet aan dacht, maar dat ga ik morgen zsm proberen en dat laat ik je zo snel mogelijk weten!!

Hoi ik kan dus zelfs niet naar mn eigen pc pingen terwijl hij de ping naar local host 127.0.0.1 wel gewoon doet, dus je loopback naar je nic, maar als ik mn eigen ip ping vier keer een time-out zelfs na uitzetten van firewall, ik snap het niet meer!!! Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!! Alvast hartelijk bedankt,

Paz

Het werkt ik had gehoord via een vriend dat je een host bestand kan aanpassen in wondows system32 en daar zet je ip van beneden neer en ip adres van boven, en uiteraard in beide firewalls als trusted neergezet wat ik al had gedaan btw, en nu werkt het helemaal perfect, trouwens het bestand beneden was schoon maar boven was het bestand helemaal vol met ip adressen????/ Dat allemaal weggehaald en toen zag tie in een keer alles via netwerklocaties dubbel op windows en dan dubbel op workgroup!! DUs bedankt voor alle hulp en ik hoop dat ik hiermee ook iemand kan helpen!!:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan