xp ziet nieuwe partitie niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter tuak
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tuak

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2006
ik wilde stoer doen en bij de pc van mij buurman even een backuppartitie makenmet
partitie expert 9.0 nl.
ikhad dit al op mijn eigen laptop gedaan en geenprobleem.
nu had mijn buurman net de pc 1 uur in huis (dell).
ikheb een partitie gemaakt van 100 gig genaamt backup.
alles ging goed tot dat hij opstarte en ik met verkenner ging zoeken
tot mijn verbazing zag ik de c: nu wel 100 gig minder was maar de backup partitie was niet te zien .
kan iemand mij vertellenhoe ik die zichtbaar maak of hoe ik c: weer groter maak zonder dat c: beschadigt of spullen verliest

bedankt alvast

ik wilde stoer doen en bij de pc van mij buurman even een backuppartitie makenmet
partitie expert 9.0 nl.
ikhad dit al op mijn eigen laptop gedaan en geenprobleem.
nu had mijn buurman net de pc 1 uur in huis (dell).
ikheb een partitie gemaakt van 100 gig genaamt backup.
alles ging goed tot dat hij opstarte en ik met verkenner ging zoeken
tot mijn verbazing zag ik de c: nu wel 100 gig minder was maar de backup partitie was niet te zien .
kan iemand mij vertellenhoe ik die zichtbaar maak of hoe ik c: weer groter maak zonder dat c: beschadigt of spullen verliest

bedankt alvast

Deze computer, rechtermuisklik, kies voor beheren, vervolgens voor opslag en dan schijfbeheer. Nu moet je alle partities kunnen zien en moet het mogelijk zijn de aangemaakte partitie 'Backup' te formatteren(en schijfletter aanmaken). Daarna zou je die partitie onder verkenner moeten zien.

hartelijk dank voor je reactie ik ga het morgen gelijk even proberen jehoord van mij of het gelukt is.

een backup stukje maken op de c schijf is zo wie zo niet slim.
mocht er toch iets met de schijf gebeuren defect of zo dan is toch alles weg inc backup.
gebruik daar voor een andere schijf indien die aanwezig is.

bedankt

Deze computer, rechtermuisklik, kies voor beheren, vervolgens voor opslag en dan schijfbeheer. Nu moet je alle partities kunnen zien en moet het mogelijk zijn de aangemaakte partitie 'Backup' te formatteren(en schijfletter aanmaken). Daarna zou je die partitie onder verkenner moeten zien.

darkzen hartelijk dank het werkt ik ben een gelukkig man en bednakt voor je tip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan