Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sophya

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2005
Berichten
122
Overlaatst kocht ik mijn pc bij DELL en ik kreeg een
xp-cd met code bij voor te reïnstalleren.

Ik had last van een moeilijk virus en daarom herschrijf ik de windows met de CD ( alles liep perfect ).

Op nog een andere pc had ik win 2000 en ik besloot dan maar ook daarop XP te installeren ,
maar na de installatie krijg ik bericht dat ik via telefoon of internet moet activeren , want anders verloopt mijn versie binnen 30 dagen ( nu nog 17 ).

Als ik activeer, kan ik de code nadien nog hergebruiken?
Kan ik niet zodanig installeren dat ik geen last heb van die '30 dagen' ?

Ook heb ik nu problemen met de office , die moet ik nu ook gaan activeren, want er zijn functies ' gedisabled '
maar ik kan de button 'activeren' niet aanklikken , die blijft lichtgrijs.

Bedankt,
Sophya Duchamoinier d'Alrac
 
Laatst bewerkt:
een xp cd kun je maar op 1 computer installeren.
Als je nu deze waarvan de 30 dagen bijna afgelopen zijn gaat registeren krijg je hoogstwaarschijnlijk problemen omdat die xp cd al geregistreerd is op jouw dell pc.
 
Het staat mij bij dat je 1 XP op verschillende computers mag installeren. Je moet dan wel tijdens het telefonisch activeren aannemelijk maken dat jij de bezitter/gebruiker bent. Gelezen in een computerblad. Niet geschoten is altijd mis. Groet
 
Je mag inderdaad de XP op meerdere pc's installeren maar niet met dezelfde code. Per pc heb je een andere code nodig
 
Geplaatst door Sophya
En euh waar kan ik die codes dan vinden?

uhhh kopen ;)

je mag de cd wel evt meerdere keren gebruiken mits je ook meerdere licenties aanschaft.
 
Maar ik veronderstel dat er ook een onofficiële weg bestaat...

SDDA
 
Tuurlijk is die er.;)
Maar dat mogen wij je niet vertellen helaas.
 
Wel ,

Je kan mij mailen op

[edit mod ] dacht het niet [/edit mod]

Bedankt
SDDA :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Sophya lees eens hier intressant leesvoer

en dan met name onderstaande stukje.

Warez:
Onder warez valt: illegale software, crack's, serienummers, kortom dingen waar je normaal gesproken een licensie voor nodig hebt.
Je mag dus nooit warez plaatsen op de site (dus ook geen link's of bijlage's die warez bevatten!).
Naar warez mag je nooit vragen!
Je mag wel over warez programma's praten (als iets je niet lukt met het programma),
maar absoluut geen link(s) plaatsen naar waar je het vandaan hebt!
 
[edit mod]Wederom aangepast.

Wil je graag je account behouden op helpmij raad ik je aan zeker in dit topic je mailadres niet neer te zetten!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan