xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

harry1947

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Ik heb een nieuwe pc en hij werkt perfect. Alles geinstalleerd, ghost file etc, dus alles toppie. Maar nu is er een onhandigheidje: ik heb een ghostfile. Als ik favorieten en iconen op desktop toevoeg, worden deze op de c schijf bij het besturingssysteem opgeslagen. Dus bij het overplaatsen van een ghost ben ik alles kwijt. Ik heb al geprobeert een directory link aan te maken op de c schijf verwijzend naar de d, maar dat helpt niet. Is het mogelijk om desktop en favorieten (documents and settings eigenlijk dus) op een andere schijf te zetten dan het besturingssysteem? bvd Gr Harry

Dat gaat . start . rechts klikken op mijn documenten . eigenschappen . daar zie je het pad staan. de rest zal wel lukken hé

Dit bedoel ik . Wat jij zegt is de directory voor "mijn documenten" Deze heb ik al naar de D-schijf verwezen. Het gaat mij om de directory "C:\Documents and Settings\gebruiker". De onderliggende mappen voor de iconen op je desktop (directory desktop) en favorieten van internet (directory favorites) wil ik verwijzen naar de d-schijf. Hier kun je geen eigenschappen op doen zoals in "mijn documenten". Snap je wat ik bedoel?
Gr Harry

favorieten kun je gewoon exporteren naar een andere partity en na het terug zetten van de image weer importeren , maar ik denk dat je dat ook al wist .

Je kunt misschien het mapje bureaublad kopieren en op een andere partitie bewaren .Na het terug zetten van de partitie gewoon de map bureaublad overschrijven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan