Beste...,
Op mijn nieuwe computer heb ik XP64 bit geplaatst omdat ik een 64 bits CPU in de PC heb zitten (leek me logisch).
Ik heb de nieuwste Nvidia drivers voor XP64bit ge-installeerd maar kan geen drivers vinden voor mijn monitor.
Als ik in de devicemonitor kijk, dan zie ik "Plug&Play monitor" staan.
Kijk ik via Nvidia control panel, dan zie ik dit staan:
"Medion MD30919PO S09".
Nvidia herkent mijn monitor dus wel, maar het OS herkent hem niet.
Nu zou ik graag de XP 64 bits drivers willen voor mijn monitor, maar ik kan ze niet vinden.
Heeft iemand enig idee?
Het modelnummer is MD30919 en het is een 19" monitor.
De hoogste resolutie mogelijk (op dit moment) is 1280x1024.
Toen ik de monitor nog aan mijn oude PC had hangen, kon ik met gemak 1900xnogwat halen.
De huidige grafische kaart is echter stukken beter dan mijn vorige (nu Asus EN7600GS - 512MB, toen Radeon 9700 - 128MB).
Wie zou me kunnen helpen?
groet,
Dave.
Op mijn nieuwe computer heb ik XP64 bit geplaatst omdat ik een 64 bits CPU in de PC heb zitten (leek me logisch).
Ik heb de nieuwste Nvidia drivers voor XP64bit ge-installeerd maar kan geen drivers vinden voor mijn monitor.
Als ik in de devicemonitor kijk, dan zie ik "Plug&Play monitor" staan.
Kijk ik via Nvidia control panel, dan zie ik dit staan:
"Medion MD30919PO S09".
Nvidia herkent mijn monitor dus wel, maar het OS herkent hem niet.
Nu zou ik graag de XP 64 bits drivers willen voor mijn monitor, maar ik kan ze niet vinden.
Heeft iemand enig idee?
Het modelnummer is MD30919 en het is een 19" monitor.
De hoogste resolutie mogelijk (op dit moment) is 1280x1024.
Toen ik de monitor nog aan mijn oude PC had hangen, kon ik met gemak 1900xnogwat halen.
De huidige grafische kaart is echter stukken beter dan mijn vorige (nu Asus EN7600GS - 512MB, toen Radeon 9700 - 128MB).
Wie zou me kunnen helpen?
groet,
Dave.