egkok
Verenigingslid
- Lid geworden
- 25 mrt 2001
- Besturingssysteem
- Win 11
Ik heb net een Xperia aangeschaft en snap er dus helemaal niets van. In ieder geval een giga afknapper, maar dat komt waarschijnlijk doordat je je eigen snelle computer bent gewend. Ik heb de simkaart uit een K800i waar de telefoonlijst in keurige letters werd gepresenteerd. In de X1 wordt dit een rare rommellijst waarin de namen op een hele rare manier worden afgebeeld AHLER;MIKE/1 er zit dus opeens een ; tussen een/ en een 1 bij andere namen idem maar dan een 2 of een 3 Ik wil gewoon zien AHLER MIKE moet ik nu allemaal gaan veranderen 150! want zo is het geen smoel, een erg lelijk font ook nog eens een keer. Maar het allerergste is dat ook alle contacten van outlook er opeens tussen zitten ook degenen zonder tel nummer. Mijn vraag is hoe ik gewoon mijn eigen tellijst weer terug kan krijgen zonder die outlook e-mail lijst?? Het toestel start op met mijn informatie en dat blijft gewoon staan, hoe krijg ik standaard een fullscreen panel te zien?? als standby situatie?? Bestaat er een xperia forum?? Nog niet gevonden tot nu toe want ik heb talloze vragen die niet beantwoord worden via googlen ook niet op de sony site.