XSS filter

Status
Niet open voor verdere reacties.

eenling

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2007
Hallo allemaal

Ik las in een webwinkel het volgende bericht staan:

Gebruikt U explorer 8 dan moet het XSS filter uitgeschakelt worden. Dit is eenvoudig en heeft geen gevolgen voor de computer of de veiligheid.
Hoe uit te schakelen: in uw internet explorer balk gaat u naar Extra, kies internetopties, dan beveiliging, aangepast niveau, dan scrolt u helemaal naar beneden en dan het XSS filter uitschakelen. Dan kunt u in alle webwinkels die al wat ouder zijn weer veilig winkelen.

Is het echt veilig om dit te doen, als ik via google kijk lijkt het me niet echt verstandig. Ik heb NOD32 op mijn computer draaien.

Wie maakt me wijzer dan ik ben? Ik hoor graag de mening van mensen die er wellicht meer vanaf weten dan ik.

Groetjes van Leny

De eerste ingeving is vaak de juiste.
Een goede website vereist helemaal niet dat er onderdelen uitgeschakeld moeten worden in een browser, zeker niet aan klooien en die site meiden.
Mag ik vragen om welke webshop het gaat ?

Ik weet niet of het een risico vormt of niet, maar dit soort dingen uitschakelen is nooit de bedoeling, zeker NIET doen dus.

:thumb:

Zo te zien is dit een simpele en amateuristische website.
Ik gebruik mozilla firefox 3.5 en heb nergens problemen mee en hoef niets uit te zetten.

Wat je ook nog kunt proberen is IE8 in compatibiliteits modus met deze site uit te laten voeren (dit is het A4 icoonje in de adresbalk).

Succes :thumb:

Het probleem was niet dat ik niet op de site kon, dat is geen probleem. Ik vroeg me alleen af in hoeverre het uitzetten dat geadviseerd wordt slecht is.

Ik laat het gewoon staan zoals het is en zal anderen beslist niet adviseren om het wel te wijzigen.

Nogmaals bedankt voor het antwoord.

Aha ik dacht dat de site niet goed geopend werd of zoiets.

Graag gedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan