xtra kosten adsl?

Status
Niet open voor verdere reacties.

henk meyer

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2000
Klopt het dat je naast een Wanadoo ADSL van €29.95 ook nog een rekening krijgt van de KPN van €33,=?
vr gr Henk

nee hoor dit bedrag is het totaal bedrag, de provider betaald de kpn!

Dan moet het lite-ADSL zijn, ik zelf heb ADSL-basic en krijg naast de rekening van de provider XS4all ook nog abbo kosten in rekening van KPN.

tja, 't hangt er wellicht een beetje vanaf welke provider je hebt. Ik heb HCC en daar betaal ik iedere maand ruim 19 euro aan. Daarnaast staat er op m'n 2-maandelijkse KPN nota een bedrag voor de MX-stream aansluiting.

Maar het zou heel goed kunnen zijn dat Wanadoo en/of andere providers een deal hebben gesloten met de KPN dat de "klant" niet lastig wordt gevallen met MX-stream kosten op z'n telefoonnota omdat die provider ze bij de klant incasseert en vervolgens afdraagt aan de KPN. Ik zou het wel even heel goed checken voordat je met ze in zee gaat anders ben je knap duur uit.

(ik heb het abbo dat met 80 Kb/sec van het www downt )

Laatst bewerkt:
nou volgens mij heeft hij het over de aanbieding van wanadoo? van 34,95, de eerste 6 maanden voor 29,95.

[edit] het gaat over Wanadoo ADSL[/edit] Ik wist niet dat hun ook adsl hadden? Ik ken alleen de kabel..:eek:

Laatst bewerkt:
Ik heb ADSL via Tiscali. Ik krijg een aparte rekening van Tiscali en van KPN (op de telefoonnota).

Geplaatst door Wim1960
Ik heb ADSL via Tiscali. Ik krijg een aparte rekening van Tiscali en van KPN (op de telefoonnota).

er is geen een abbo vorm van wanadoo adsl die bijelkaar 62,95 kost dus ik ga er van uit dat hij adsl lite bedoeld van 6 maanden voor 29,95 dat is totaal bedrag voor wanadoo en kpn, hoe je dit moet betalen weet ik niet, alles aan wanadoo of apart?

Lees het laatste stukje eens?

De Wanadoo Breedband-actie loopt tot en met 31 maart 2003. Inschrijvingen na deze datum komen niet in aanmerking voor deze actie.

Als u kiest voor Wanadoo ADSL Lite, Basic of Plus, dan ontvangt u het USB-modem gratis en betaalt u géén aansluitkosten, in totaal een voordeel van maar liefst € 144,90! Abonneert u zich op ADSL Lite, dan betaalt tijdelijk de eerste 6 maanden van de abonnementsperiode geen € 34,95, maar slechts € 29,95 per maand. Uw totale voordeel loopt dan op tot € 174,90!

De maandelijkse abonnementskosten worden vanaf het moment van de oplevering van de aansluiting door Wanadoo en KPN Telecom geïncasseerd.

Dit komt van hun site. De ADSL actie tot 31 maart

ja inderdaad en dan moet hij dus opschieten! er staat als je adsl aanklikt ook een 0800 info en bestel tel nr, en 0800, is geloof ik gratis, dus effe bellen,maar wel snel, anders moet je weer meer betalen, voor je adsl.:D

wat was het in 1840 toch allemaal gemakkelijk:
als een Apache 1x met zijn deken boven het vuur wapperde kwam er een wit wolkje dat betekende : aanvallen,
2x met de deken wapperen boven het vuur gaf een wolk die betekende : terugtrekken en
3x wapperen betekende : ik ga gauw een Pentium of een AMD halen............... :D :D :D :D :D

(ik weet 't, ik weet 't, volslagen offtopic, maar het is bijna 1 april dus een geintje moet kunnen ?)

Geplaatst door gast0225
wat was het in 1840 toch allemaal gemakkelijk:
als een Apache 1x met zijn deken boven het vuur wapperde kwam er een wit wolkje dat betekende : aanvallen,
2x met de deken wapperen boven het vuur gaf een wolk die betekende : terugtrekken en
3x wapperen betekende : ik ga gauw een Pentium of een AMD halen............... :D :D :D :D :D

(ik weet 't, ik weet 't, volslagen offtopic, maar het is bijna 1 april dus een geintje moet kunnen ?)

{offtopic} hebben de leraren mij nooit verteld op school, over de apache,maar bedankt voor de geschiedenisles pasja:D:D:D {offtopic}

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan